Gå til innhold

Deres mening om Lacoste!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes Lacoste har en del fine sko som ikke har den aller verste prisen, og som faktisk er ganske, men jeg synes at noen jakker/gensere og mange av klærne er kjedelige og ikke spesielt avansert laget heller...

 

Konklusjon: Lacoste er bedre på sko enn på klær...

 

Ene gangen jeg var i syden, var det veldig mange gamlinger som spilte golf der, veldig mange kledde seg i omtrent 100% Lacoste, spesielt at det er så mange generasjoner som bruker det :confused:

 

Lacoste -> La det koste...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg synes Lacoste har en del fine sko som ikke har den aller verste prisen, og som faktisk er dritkule, men jeg synes at noen jakker/gensere og mange av klærne er kjedelige og ikke spesielt avansert laget heller...

 

Konklusjon: Lacoste er best når det gjelder sko

Du er 14år?

 

Nei, det er jeg ikke, men det der kom litt feil ut... :wee: Det burde vel heller ha stått "Bedre på sko enn på klær" eller noe lignende... hehe

 

Det burde også ha stått ganske fete/kule,ikke dritkule :blush:

 

Jeg burde også ha fått fram at det er mest designet på skoene som er det lacoste er gode på, men det skjønner vel de fleste.

 

[Nå er det første innlegget endret]

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg synes Lacoste har en del fine sko som ikke har den aller verste prisen, og som faktisk er dritkule, men jeg synes at noen jakker/gensere og mange av klærne er kjedelige og ikke spesielt avansert laget heller...

 

Konklusjon: Lacoste er best når det gjelder sko

Du er 14år?

 

Nei, det er jeg ikke, men det der kom litt feil ut... :wee: Det burde vel heller ha stått "Bedre på sko enn på klær" eller noe lignende... hehe

 

Det burde også ha stått ganske fete/kule,ikke dritkule :blush:

 

Jeg burde også ha fått fram at det er mest designet på skoene som er det lacoste er gode på, men det skjønner vel de fleste.

 

Lacosta gjelder bare parfyme for meg, har bare likt en type sko av lacosta :S

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg synes Lacoste har en del fine sko som ikke har den aller verste prisen, og som faktisk er dritkule, men jeg synes at noen jakker/gensere og mange av klærne er kjedelige og ikke spesielt avansert laget heller...

 

Konklusjon: Lacoste er best når det gjelder sko!

Du er 14år?

12?

 

Lacoste har fint design på noen av de skoene, men jeg syns det er oppbrukt og veldig kjedelig mpt. at alle har de.

En ting er også at de har helt sinnsykt dårlig kvalitet.

 

 

Så dem er ikke best når det gjelder sko!

Lenke til kommentar

Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...)

 

Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas...

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke Lacoste er noe spesielt. Har riktignok hatt noen par sko fra Lacoste som jeg syntes har vært stilige, men elendig holdbarhet og kvalitet! Har også brukt Lacost parfyme, pga lukten og ikke pga merket! Den ble riktignok stjelt av en innvandrer elev på skolen :(

Lenke til kommentar
Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...)

 

Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas...

 

Du får problemer med å ro inn den der. Du er helt på jordet.

Lenke til kommentar
Jeg snakker om komfort og design, ikke kvalitet... (Burde nok ha nevnt det...)

 

Da jeg skrev "Lacoste er best når det gjelder sko!", mente jeg at det er det å lage sko de er best til, ikke at de er bedre en andre merker. Jeg vet jo godt at kvaliteten på Lacost-skoene er en helt annen enn på f.eks. Nike og Adidas...

Lacoste er strengt tatt ikke best på å lage sko. Dem er bedre med for eks piquene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...