AT1S Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Nei? Har dere hoppet over timen med krokodille munnen i matte? Se på min, den betyr at jeg foretrekker RL. Siden krokodillen gaper dit. Bøyer meg i støvet. Du har nok rett, leste litt for fort Jeg er også glad i Ralph Lauren Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Bøyer meg i støvet. Du har nok rett, leste litt for fort Jeg er også glad i Ralph Lauren Ntåh. Neida, men jeg foretrekker også Ralph Lauren foran Lacoste. Synes klærne har enda bedre passform, faktisk, men liker også Lacoste. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. november 2008 Rapporter Del Skrevet 2. november 2008 Lacoste har deilige piquéer. Lacoste < Ralph Lauren Ralph Lauren < Lacoste PRL har helt klart de beste piquéne. Mente ikke med innlegget mitt at jeg liker Lacoste bedre. Har som sagt bare 2 stk. Lacoste, mens 12-15 PRL. Måtte bare pressisere, hvis det ble missforstått. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Lacoste har elskbare piqueer Har du link til en norsk side som selger Lacoste Piqueer? Og eller RL forsåvidt! Endret 22. desember 2008 av hopeless22 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.maximum.no/herre/t-shirts/lacoste Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.maximum.no/herre/t-shirts/lacoste Takker! Hva med RL ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg har ikke no godt forhold til den standard tennisskjorta (heter tydeligvis piquet?) med krokodillen på. Men derimot elsker jeg lacoste red-parfymen som jeg hadde før, i tillegg til et par sko jeg har fra dem, som sitter utrolig godt. Eneste minuset er at kvaliteten skuffa stort ved tanke på at de kosta 1000kr. Endret 25. desember 2008 av Glisevask Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Lacoste sine piquéer er digge, skal vel handle et par av de i overimorgen. Skoene har jeg ikke noe særlig forhold til, har hatt to par, og så endret jeg stilen min en god del, og de ble kastet. Parfymene er helt greie, dog er det mange som bruker de og de jeg har luktet på er mer sommerdufter. De har en del andre pene plagg, men som med mange andre merker, så er det også mye som ikke er pent. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2009 Mye av Lacoste sine klær er fint, men syns skoene er litt kjedelige pga alle har de. Derfor tyr jeg til andre sko enn Lacoste atm. Mao. har Lacoste som sagt sine digge piqueer og endel annet Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Min mening om Lacoste? Vel, jeg skjønner ikke hvorfor du spør. Jeg har aldri skjønt fasinasjonen for det. Er det fordi du får med en liten krokodille på de helt vanlige skjortene de lager? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Eller kanskje det har noe med passform og kvalitet å gjøre? Lacoste har, som nevnt mange ganger tidligere, mange pene plagg, og piquéene er tidløse, men mye kan være litt flashy. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Eller kanskje det har noe med passform og kvalitet å gjøre? Hvilke kjente merker er det som ikke har god kvalitet og passform da? Lacoste er liksom ikke unike der. Skal ikke så mye til heller å lage en skjorte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Hvilke kjente merker er det som ikke har god kvalitet og passform da? Lacoste er liksom ikke unike der. Skal ikke så mye til heller å lage en skjorte. Er det ikke greit med litt variasjon? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Lacoste har mange pene og stilrene klær. Unntatt de populære skoene som er elendige i nesten alt som gjelder sko. Har bare en pique fra dem, og synes den er veldig fin. Liker også parfymene til Lacoste. De dufter veldig godt . Enesete minus er de sommer-skoa :\ Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Har ikke et spesielt sterkt forhold til Lacoste, og i grunn kommer jeg nok aldri til å få det heller. Jeg kjøper det jeg liker, ikke pga et merke. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har en liten formening om Lacoste. Jeg har hatt sko (blåe swerve) - de var jeg VELDIG fornøyd med. De hadde jeg i ett år, og de så bare litt brukt ut. Veldig slitesterke sko! Det var til og med HVITE sko vi prater om her. Har bare skoene da, har aldri prøvd de der skjortene de har. Skoene betalte jeg 999 kr for på DNA, som jeg tar som en helt grei pris. Skjortene eller parfymen har jeg aldri prøvd. Noen av skjortene er vanlig fargede pique med Lacoste krokodillen til 1500 kr? >.< Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 1500kr? Hvor kjøper du piquene? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Har hatt 2 par Lacoste sko og 1 boblejakke. Kjøpte dem på Steen og Strøm magasin. Det første jeg reagerte på er hvor lett sømmene og knappene går opp på jakka samt hvor fort slitt skoa ble (de er de hvite "sneakers" typene). Ikke at jeg har vært hardhendt, behandler alle plaggene mine forsiktig men likevel skjedde dette. Jeg må si at tilliten til kvaliteten på Lacoste produkter har fått seg et ganske knekk. Jeg kjøper gjerne andre merker, men holder meg unna Lacoste etter de episodene. Endret 27. januar 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Greie parfymer og klær generelt, men takler bare ikke utseendet på skoene. Det blir heller ikke noe bedre av at rundt 60%(overdriver ikke) bruker disse skoene på skolen min. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 fått mer sans for lacoste i det siste. kjøpt en god del t-skjorter og gensere som jeg likte godt. stiv pris er vel det eneste negative. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå