NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Overpriset søppel er min mening. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Overpriset søppel er min mening. Ganske dyrt til tider ja, men søppel er det ikke. Det er god kvalitet på klærne. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Vel det er din mening. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Piquene har god kvalitet. Skoene er det verre med. Endret 15. oktober 2008 av thrice Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Piquene har god kvalitet. Skoene er det verre med. Vel lacoste har desverre fått et dårligere rykte ettersom alle jallasjapper øst og sørover selger fake! Hvis du tar deg en tur til f.eks tunisia, så går alle rundt ig dolce&gabbana og lacoste piquer! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Lacoste = :thumbdown: :thumbdown: Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Fine klær med god kvalitet, men koster jo en formue Lenke til kommentar
esop Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) lacoste har blitt ett allemansmerke i det siste, er ikke som før da det var litt status og ha lacoste fordi det var dyrere enn vanlige klær, for nå er jeg alle klær nesten like dyre som lacoste. Synes burberry har finere piqèer enn lacoste. edit: ikke det at lacoste er så veldig dyrt lenger. Endret 1. november 2008 av esop Lenke til kommentar
Korka Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Bruker Lacoste Essential parfymen. Det er det eneste jeg har av Lacoste..Kunne aldri ha tenkt meg sko fra dem, siden de ikke er så bra kvalitet.. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det jeg ikke liker med lacoste skoene er at absolutt ALLE har dem, de ser helt greie ut, men liker ikke å ha det samme som alle andre. I tillegg blir de fort ødelagte, sier ihvertfall de som har dem. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bruker Lacoste Essential parfymen. Det er det eneste jeg har av Lacoste..Kunne aldri ha tenkt meg sko fra dem, siden de ikke er så bra kvalitet.. Oioi, bruker samme parfyme selv. Må bytte parfyme nå da vintern har kommet Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvorfor det? Dama digger den xD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg synes den blir for frisk og mild. Trenger litt mer maskulin lukt om vinteren Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lacoste har deilige piquéer. Har i dag bare 2 stk. men vurdere å kjøpe flere. Skoene har jeg aldri vært noen fan av. Kan legge til at jeg i fjor sommer kjøpte en fake piqué i Frankrike. Betalte 100 kr for den. Tenkte det kunne være spennende å se hvordan kvalitetsforskjellen var. Den var ENORM! Etter en vask var passformen helt ødelagt. Den ble utrolig vid nede og kraven ble dvask og ødelagt. Har sett at Lacoste har en del fine gensere så tror jeg skal gå til innkjøp av noen. Er blitt veldig glad i langarmede piquéer også (heter det rugby shirts?), så skal se om Lacoste har noe av det også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lacoste har deilige piquéer. Lacoste < Ralph Lauren Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Lacoste har deilige piquéer. Lacoste < Ralph Lauren Ralph Lauren < Lacoste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Det kan du ikke mene Haute? Trudde alle her likte RL bedre. EDit: Okey? nå skjønner jeg mye Haute Lacoste = :thumbdown: :thumbdown: Så etter en halv måned så elsker du Lacoste? Endret 2. november 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ralph Lauren < Lacoste Det betyr at ralph lauren er bedre? I så fall slenger jeg må på den der! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Nei? Har dere hoppet over timen med krokodille munnen i matte? Se på min, den betyr at jeg foretrekker RL. Siden krokodillen gaper dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå