Thlom Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Vet ikke om dette er sant, ei heller om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men jeg har hørt at i England vil de se på deg som fattig (evt. "boms") om du går rundt med Lacoste. Noen som vet noe om dette? 8474198[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Chav Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Vet ikke om dette er sant, ei heller om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men jeg har hørt at i England vil de se på deg som fattig (evt. "boms") om du går rundt med Lacoste. Noen som vet noe om dette? 8474198[/snapback] Det er nok feil du. Det er nok chavs (se linken til olsen) som går rundt i burberry du sikter til.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Ja, og burberry er dyrere enn la coste. Kanskje derfor det er sett som fattigslig om de bruker la coste fremfor den dyrere burberry som forøvrig er et engelsk merke. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Ja, og burberry er dyrere enn la coste. Kanskje derfor det er sett som fattigslig om de bruker la coste fremfor den dyrere burberry som forøvrig er et engelsk merke. 8475941[/snapback] Nei, for boms evt. chavs går ikke rundt med det. Åpenbart at du ikke vet hva du snakker om. Endret 26. april 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Ja, og burberry er dyrere enn la coste. Kanskje derfor det er sett som fattigslig om de bruker la coste fremfor den dyrere burberry som forøvrig er et engelsk merke. 8475941[/snapback] Nei, for boms evt. chavs går ikke rundt med det. Åpenbart at du ikke vet hva du snakker om. 8476018[/snapback] Nåja, såkalte chavs kjennetegnes på ekstrem bruk av flashende merkeklær, ikke utelukkende Burberry, men det er nok Burberry som har merket dette mest på salget, sammen med at også casuals hyppig bruker Burberry skjerf. Om chavs bruker Lacoste og om Lacoste blir assosiert med chavs må gudene vite. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Nåja, såkalte chavs kjennetegnes på ekstrem bruk av flashende merkeklær, ikke utelukkende Burberry, men det er nok Burberry som har merket dette mest på salget, sammen med at også casuals hyppig bruker Burberry skjerf. Om chavs bruker Lacoste og om Lacoste blir assosiert med chavs må gudene vite. 8476033[/snapback] Da er jeg gud. neida, men de er ihvertfall ikke kjent for det. Lenke til kommentar
drugis Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 lacoste, helt greit merke det. kjøpte eit par sko, men så rett etterpå kom jo alle med lacoste sko, (av den stygge sorten ) så kutta det ut. det morsomste var jo at alle kallte dem wannabe sigurd (meg) da. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 De har noen fine, enkle sko. Men resten av klærene deres er ikke helt meg. Forbinder mye av det med eldre mennesker som har golf og tennis som hobby. Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Synes Lacoste er helt greit. Har to piquer og et par sko fra dem. Endret 29. april 2007 av soldis Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Selv forbinner jeg lacoste med kvalitet jeg ikke har råd til. Jeg siterer meg selv: De som kjøper klærne sine brukt får min respekt ;D 8493466[/snapback] Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Lacoste er dritkult! Forresten virker dette troverdig? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Min mening er at merket er pent og relativt classy/preppy generelt sett. Skoene deres er dog unntaket - stygge fjortiser i klassen min har gått til storinnkjøp av hvite Lacoste-sko - ikke spesielt pent. De kunne funket om man hadde en preppy stil, men wannabe gangster-stil + hvite lacostesko = not. Ellers er fake lacoste-belter noe av det styggeste jeg vet om. (gjelder fake belter generelt med massiv logoflash som man ser ved første øyekast at det er et fake produkt..) Men overall bra kvalitet. Dyrt, ja, men kvaliteten er som sagt god. Selvsagt betaler man en del for merkevaren - som med alle andre merkeklær Behagelige er de også, piqueene altså. Lacoste har elskbare piqueer Helt enig. Vet dog ikke helt hva jeg foretrekker av Polo RL og Lacoste.. De har noen fine, enkle sko. Men resten av klærene deres er ikke helt meg. Forbinder mye av det med eldre mennesker som har golf og tennis som hobby. Hvorfor eldre? Finnes millions av ungdommer som spiller golf og tennis..? Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Lacoste har mye pent, spesielt piqueer. Stilrene og klassiske klær. Skoene har derimot blitt så oppbrukt og mainstream at jeg ikke takler dem. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ditto. Egentlig nøyaktig det jeg skrev, bare mye kortere skrevet Lenke til kommentar
Higuain Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Ditto. Egentlig nøyaktig det jeg skrev, bare mye kortere skrevet Hehe, leste faktisk ikke gjennom. Må si det så veldig diltete ut med mitt innlegg etter ditt, men det får stå som et veldig nedkortet sammendrag for de som ikke gidder å lese Du har i hvert fall et sunt Lacoste-syn Endret 14. oktober 2008 av Higuain Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Jeg syns det er et ok merke, som har noen fine klær Men, jeg syns lacoste er litt overvurdert, og jeg forbinder det med "fjortissosser" Endret 14. oktober 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Ditto. Egentlig nøyaktig det jeg skrev, bare mye kortere skrevet Hehe, leste faktisk ikke gjennom. Må si det så veldig diltete ut med mitt innlegg etter ditt, men det får stå som et veldig nedkortet sammendrag for de som ikke gidder å lese Du har i hvert fall et sunt Lacoste-syn Takk i like måte! Jeg syns det er et ok merke, som har noen fine klær Men, jeg syns lacoste er litt overvurdert, og jeg forbinder det med "fjortissosser" Dessverre har det blitt sånn for noen.. Veldig synd, da det egentlig er et eksklusivt, classy merke. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2008 Lacoste har mye enkelt og pent, men mangler utrolig mye "fashion-sence" til at det blir spennende. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 15. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2008 og jeg forbinder det med "fjortissosser" Ganske enig med den, synes det blir litt mye å kun gå i lacoste. Greit nok til bursdagsbesøk etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå