Gå til innhold

Deres mening om Lacoste!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om dette er sant, ei heller om det har blitt nevnt tidligere i tråden, men jeg har hørt at i England vil de se på deg som fattig (evt. "boms") om du går rundt med Lacoste. Noen som vet noe om dette?

8474198[/snapback]

 

Det er nok feil du.

Det er nok chavs (se linken til olsen) som går rundt i burberry du sikter til..

Lenke til kommentar
Ja, og burberry er dyrere enn la coste. Kanskje derfor det er sett som fattigslig om de bruker la coste fremfor den dyrere burberry som forøvrig er et engelsk merke.

8475941[/snapback]

 

Nei, for boms evt. chavs går ikke rundt med det.

Åpenbart at du ikke vet hva du snakker om.

Endret av TorbjørnK
Lenke til kommentar
Ja, og burberry er dyrere enn la coste. Kanskje derfor det er sett som fattigslig om de bruker la coste fremfor den dyrere burberry som forøvrig er et engelsk merke.

8475941[/snapback]

 

Nei, for boms evt. chavs går ikke rundt med det.

Åpenbart at du ikke vet hva du snakker om.

8476018[/snapback]

Nåja, såkalte chavs kjennetegnes på ekstrem bruk av flashende merkeklær, ikke utelukkende Burberry, men det er nok Burberry som har merket dette mest på salget, sammen med at også casuals hyppig bruker Burberry skjerf.

 

Om chavs bruker Lacoste og om Lacoste blir assosiert med chavs må gudene vite.

Lenke til kommentar
Nåja, såkalte chavs kjennetegnes på ekstrem bruk av flashende merkeklær, ikke utelukkende Burberry, men det er nok Burberry som har merket dette mest på salget, sammen med at også casuals hyppig bruker Burberry skjerf.

 

Om chavs bruker Lacoste og om Lacoste blir assosiert med chavs må gudene vite.

8476033[/snapback]

 

Da er jeg gud. :p

neida, men de er ihvertfall ikke kjent for det.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Min mening er at merket er pent og relativt classy/preppy generelt sett. Skoene deres er dog unntaket - stygge fjortiser i klassen min har gått til storinnkjøp av hvite Lacoste-sko - ikke spesielt pent. De kunne funket om man hadde en preppy stil, men wannabe gangster-stil + hvite lacostesko = not. Ellers er fake lacoste-belter noe av det styggeste jeg vet om. (gjelder fake belter generelt med massiv logoflash som man ser ved første øyekast at det er et fake produkt..)

 

Men overall bra kvalitet. Dyrt, ja, men kvaliteten er som sagt god. Selvsagt betaler man en del for merkevaren - som med alle andre merkeklær :)

 

Behagelige er de også, piqueene altså.

 

Lacoste har elskbare piqueer

 

Helt enig. Vet dog ikke helt hva jeg foretrekker av Polo RL og Lacoste..

 

De har noen fine, enkle sko. Men resten av klærene deres er ikke helt meg. Forbinder mye av det med eldre mennesker som har golf og tennis som hobby.

 

Hvorfor eldre? Finnes millions av ungdommer som spiller golf og tennis..?

Lenke til kommentar
Ditto. Egentlig nøyaktig det jeg skrev, bare mye kortere skrevet :)

 

Hehe, leste faktisk ikke gjennom. Må si det så veldig diltete ut med mitt innlegg etter ditt, men det får stå som et veldig nedkortet sammendrag for de som ikke gidder å lese :p

 

Du har i hvert fall et sunt Lacoste-syn ;)

Endret av Higuain
Lenke til kommentar
Ditto. Egentlig nøyaktig det jeg skrev, bare mye kortere skrevet :)

 

Hehe, leste faktisk ikke gjennom. Må si det så veldig diltete ut med mitt innlegg etter ditt, men det får stå som et veldig nedkortet sammendrag for de som ikke gidder å lese :p

 

Du har i hvert fall et sunt Lacoste-syn ;)

 

Takk i like måte! :)

Jeg syns det er et ok merke, som har noen fine klær :)

Men, jeg syns lacoste er litt overvurdert, og jeg forbinder det med "fjortissosser" :p

 

Dessverre har det blitt sånn for noen.. Veldig synd, da det egentlig er et eksklusivt, classy merke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...