Gå til innhold

Deres mening om Lacoste!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå stigmatiserer du deg selv litt.

Second that.

8420576[/snapback]

Haha, så du bare hang deg på den uten å gi noe svar? Luring, da slipper du å si noe smart selv.

Tenkte bare at dere må ha en veldig begrenset vennekrets om alle dere kjenner som har klær fra Lacoste er arrogante og overlegne.

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Når jeg ser folk med lacoste tenker jeg thailand med engang, vet ikke hvorfor , kansje fordi far min kjøpte mange fake-skjorter dær engang.

Litt drøyt å si det er god kvalitet på ei skjorte til 500kr + (?)

Man betaler vel for den lille krokkodilla.

Kan tegne ei ape til deg på ei vanlig hvit dressman skjorte du skal få det for 200 kr :D

Endret av Veed
Lenke til kommentar

Alt er relativt, nå ligger vel Lacoste piquer på 699kr, og man får god kvalitet for pengene, selvfølgelig får man bedre, men med kvalitetet stiger også prisen.

8461842[/snapback]

for det første er ikke alt relativt, lysets hastighet og vakum er konstant :p , og de ligger vel på 799? ihvertfall på mine kanter da.. Men det med at det er god kvalitet er det ingen tvil om =)

Lenke til kommentar

Alt er relativt, nå ligger vel Lacoste piquer på 699kr, og man får god kvalitet for pengene, selvfølgelig får man bedre, men med kvalitetet stiger også prisen.

8461842[/snapback]

Det er RL Polo Sport som koster 700, Lacoster koster 800. :wee:

Lenke til kommentar
Da beklager jeg så meget, priser er ikke min sterke ting :)

8463267[/snapback]

Hehe :p

Har vurdert å kjøpe en til sommeren, er de virkelig verdt disse 8 lappene?

8464075[/snapback]

Det er ikke så dumt å investere i en god pique-skjorte. Det er ikke som om de kommer til å gå av moten med det første, og dessuten er det småviktig at den ser bra ut!

Lenke til kommentar
Har vurdert å kjøpe en til sommeren, er de virkelig verdt disse 8 lappene?

8464075[/snapback]

I området rundt Stureplan i Stockholm (og nedover mot Birger Jarlsgatan) får du de til rundt 650 SEK, som jo er i underkant av 580 norske. Ellers kan du, som whi1te nevner, stoppe innom en flyplass. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...