Gå til innhold

Deres mening om Lacoste!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men du bruker selv et produkt det har blitt gjort med ja?:)

8352446[/snapback]

 

Vet ikke hva du gjør, men personlig bryr jeg meg mindre om hvilken produsent deodoranten kommer fra og mer om hvordan den lukter/motvirker svettelukt. ;)

8354838[/snapback]

Synes bare det er morsomt at du kritiserer Lacoste for å selge lisenser, og så selv bruke Lacoste parfyme laget av P&G på lisens fra Lacoste :)

Lenke til kommentar
Synes bare det er morsomt at du kritiserer Lacoste for å selge lisenser, og så selv bruke Lacoste parfyme laget av P&G på lisens fra Lacoste :)

8359813[/snapback]

 

Ah, du misforstod meg. Lacoste har solgt lisenser til å bruke liknende alligatorer på produkter som ikke har noe med Lacoste å gjøre, noe som har ført til at markedsverdien til Lacoste har tapt seg.

Lenke til kommentar
Synes bare det er morsomt at du kritiserer Lacoste for å selge lisenser, og så selv bruke Lacoste parfyme laget av P&G på lisens fra Lacoste :)

8359813[/snapback]

 

Ah, du misforstod meg. Lacoste har solgt lisenser til å bruke liknende alligatorer på produkter som ikke har noe med Lacoste å gjøre, noe som har ført til at markedsverdien til Lacoste har tapt seg.

8360070[/snapback]

 

har du noen eksempler? :hmm:

Lenke til kommentar
har du noen eksempler?  :hmm:

8362837[/snapback]

 

Hmm nei ingen i hodet, men når du vet at alligatoren opprinnelig er beskyttet (av Lacoste) og at mange andre selskaper har benyttet seg av liknende logoer (med lovlig lisens - kjøpt fra Lacoste), er det ganske lett å tenke seg til. Tror det ble gjort under en periode de hadde dårlig råd, men er jo ikke bare å trekke tilbake i ettertid hvis økonomien går oppover igjen. =)

Lenke til kommentar
Jeg forbinder Lacoste med arrogante mennesker, eller folk som tror de "e en go manskjit" for å si det rett ut. Virker av og til som at ei Lacoste skjorte funker som en russedress, når enkelte personer tar den på seg så blir de til apekatter. Sier ikke at alle er slik, men har vært på en del fester og de aller fleste som har blitt oppfattet som arrogant har bare tilfeldigvis på seg ei kremgul skjorte med ei grønn krokodille på. Bare en tilfeldighet? :p

8336133[/snapback]

Hvor i all verden bor du?

 

Verdt å nevne at merket har tapt status på å selge lisenser til å bruke alligatorer på andre produkter som ikke har noe med Lacoste å gjøre.

8352049[/snapback]

Dette stemmer overhodet ikke eller så har du misforstått. Hvordan kan økt inntektstrøm fra bl.a. andre produktserier ha en negativ effekt på merkevaren? Når Lacoste lisensierer produksjonen av bager o.l. til Samsonite så betyr jo bare at det finnes en etterspørsel etter andre Lacoste produkter utover den "vanlige produkserien". Dette øker populariteten rundt merket og bidrar omsider til høyere omsetning for Lacoste.

 

For øvrig så elsker jeg Lacoste piqueer og har stort sett alle fargene. :blush:

Lenke til kommentar

Jeg forbinder også Lacoste med arrogante og overlegne mennesker. Sikkert fordi jeg aldri har hatt råd til å kunne bruke så mye på en pique selv, og fordi omtrent alle jeg kjenner med lacoste sko osv er ganske så overlegne og "bedre" enn oss andre. Jeg prøver å ikke være fordommsfull, men får liksom ikke til. Men såklart er det sikkert mange koselige folk som foretrekker merket også

Endret av Solaa
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke noe særlig for Lacoste. Egentlig så synes jeg merket er noe drit utenom kvaliteten og parfymene. Selve designet er ganske så oppbrukt og kjedelig, pluss at jeg forbinder alle som bruker Lacoste med slasker og snyltere. Det om det.

 

PS. Det har nok bare noe med hva slags folk jeg kjenner til som bruker Lacoste. Folk som prøver å kjøpe seg status er en annen karikastikk på den gjengen jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...