Juden Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Liker dere Lacoste- varer. Jeg liker dem også, men ser allikevel ikke noe spesielt i dem. Er Lacoste-varer spesielle? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har selv brukt LaCoste-parfyme en stund. Ikke noe spesielle følelser for LaCoste, ser det som et helt greit merke. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Har selv brukt LaCoste-parfyme en stund. Ikke noe spesielle følelser for LaCoste, ser det som et helt greit merke. 8333610[/snapback] kan folk slutte å skrive Lacoste med stor C? Irriterer noe grenseløst. - Er vel alligatoren som er sååå fet Nei for min del er Lacoste kule klær med god kvalitet. Endret 18. april 2007 av TorbjørnK Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ugh, sorry for den store C'en, gammel feil. Har faktisk ikke veldig sansen for krokodilla, jeg er av typen som ikke liker å se merket på klærne/produktene. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Som signaturen min tilsier er jeg fan av Lacoste Sko, parfyme, gensere og capser er de plaggene/tingene jeg liker fra dem Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Personlig forbinder jeg Ladetcoste med golfere. Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Personlig forbinder jeg Ladetcoste med golfere. 8335641[/snapback] Renè Lacoste spillte tennis da. (for uinvidde, han som startet det hele) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Personlig forbinder jeg Ladetcoste med golfere. 8335641[/snapback] Renè Lacoste spillte tennis da. (for uinvidde, han som startet det hele) 8335663[/snapback] Jaja, jeg har sikkert ikke sett noen golfere med Lacoste skjorter heller Bare tenker på golf hver gang jeg ser krokodilla. Og når jeg tenker på golfere tenker jeg på litt sossete klesstil. Tror jeg har en sånn skjorte i skapet et sted. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Personlig forbinder jeg Ladetcoste med golfere. 8335641[/snapback] Jeg også! Ærlig talt håper jeg ikke det blir så aalt for vanlig blant folk, for dette ødelegger ofte mye for merke. Jeg liker å gå med det fordi jeg føler det er fint, litt ekstra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har Lacoste sko og parfyme. Veldig fornøyd med begge to. Men om det har så mye med merket å gjøre er jeg usikker på Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg liker Lacoste, mye fordi jeg forbinder det med kvalitet. Annet enn det er det vel ikke mye, bortsett fra at jeg liker klærne. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har Lacoste sko og parfyme. Veldig fornøyd med begge to. Men om det har så mye med merket å gjøre er jeg usikker på 8335794[/snapback] Det er P&G Prestige Beaute som lager parfymene til Lacoste Vet ikke om Lacoste gjør noe annet enn å kvalitetskontrollere det. Men gode er de Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg forbinder Lacoste med arrogante mennesker, eller folk som tror de "e en go manskjit" for å si det rett ut. Virker av og til som at ei Lacoste skjorte funker som en russedress, når enkelte personer tar den på seg så blir de til apekatter. Sier ikke at alle er slik, men har vært på en del fester og de aller fleste som har blitt oppfattet som arrogant har bare tilfeldigvis på seg ei kremgul skjorte med ei grønn krokodille på. Bare en tilfeldighet? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Eneste jeg har fra Lacoste er to stk parfymer, og de lukter godt=) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Lacoste har elskbare piqueer Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har inget forhold til Lacoste foruten at altfor mange bruker den type sko. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg liker Lacoste. Bruker klær, sko og parfyme fra merket. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Selv bruker jeg Lacosteparfyme, ikke noe mer. Parfymen er bra, de har noen fete sko og gode piqueer, men utenom det forguder jeg ikke merket Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg er en ganske fan av Lacoste. Klærne er fine og behagelige. Parfymen lukter digg og skoa er så digge å gå i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå