Bruker-33331 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Bryr meg ikke om jeg har jødiske klær. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De eneste dumme personer som hadde brent klærene er vigridmedlemmer. vedder på at 90% av vigridmedlemmer går med sånna merker.. men kan jo hende at de ikke vet det heller.. men tja.. det blir litt for dumt å kaste/brenne klærene bare fordi de er sydd av jøder. "ååå den der var jo dødskulbukse" *leter etter merkenavn* "nei faen, den er jo lagd av jøder jo. nei den der var STYGG" Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Denne tråden kommer det neppe noe godt ut av. Dersom trådstarter ønsker å diskutere boikott av israelske varer (som er noe annet enn "jødiske") er han velkommen til å starte en tråd om dette i Politikk og Samfunn. Det finnes faktisk en der fra før som han kan poste i. Men en diskusjon av boikott basert på eiernes rase passerer ikke forumets retningslinjer. Denne tråden stenges. Til dere som benyttet anledningen til å slenge med leppa andre veien: Dere bryter retningslinjene dere også. Et par stykker risikerte en advarselsøkning for dette (de postene blir slettet), men i påskefredens ånd skal jeg la det være... Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg