Gå til innhold

Den Ultimate Nettleser Testen 07'


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alt er om smak og behag, selv om f.eks Opera er den kjappeste nettleseren betyr det ikke at alle føler seg tilfreds med det. Det samme med FireFox, selv om det finnes haugevis av add-ons så er det ikke alle som får bruk for det.

Det er om hvilket DU personlig liker, ikke akkurat lett å gå fra IE til Opera, FF eller andre nettlesere fordi det rett og slett er 'bedre'. Dog at de har høyere sikkerhet, men det er enhvers problem.

"***** er mye bedre enn **** siden den har bla bla bla bla"

 

Ikke alle som vil forstå dette, ikke alle som er like datakyndige som oss. Jeg går imot det jeg har sagt, men rett skal være rett. Alt er om smak og behag, la folk velge hva de vil. Kanskje de innser en dag at han/hun har valgt feil nettleser, blitt støl etter å ha lukket alle pop-ups, eller rett og slett helt utslitt etter å formatere gang på gang. DA kan man komme og si til personen, men HVIS personen er tilfreds med 'sin' nettleser, så er det for å si akseptabelt.

HVIS du bare 'må' reklamere for 'din' egen nettleser, siden den er 'bedre', har DU et problem.

 

Som Storleer sa 'For MEG er ivertfall Opera best.' - Godt sagt! :thumbup:

 

Hadde blitt en helt annen sak, hvis en hadde skrevet dette: Opera er best! :ermm:

 

PS: Ingen som har gjort det (enda), men har lest uttallige mange tråder på nett angående dette. "OMFG! PS3 ownz Wii and 360!!1!!1!!111!"

Herregud, krangler om unødvendige ting, snakk om å bruke tiden sin ufornuftig <_<

Skjønner dere hvor dumt det ser ut? :p

 

- Specnaz :thumbup:

Endret av specnaz91
Lenke til kommentar

Kommer til å benytte IE7 akkurat som jeg har benyttet IE i alle år. Har prøvd samtlige andre nettlesere, men kommer alltid tilbake til IE.

 

Nå skal det sies at Opera og Firefox har en del geniale løsninger på ting og tang, men lever i håpet om at det kommer til IE og frem til da så får jeg klare meg uten :)

Lenke til kommentar
Kommer til å benytte IE7 akkurat som jeg har benyttet IE i alle år. Har prøvd samtlige andre nettlesere, men kommer alltid tilbake til IE.

 

Nå skal det sies at Opera og Firefox har en del geniale løsninger på ting og tang, men lever i håpet om at det kommer til IE og frem til da så får jeg klare meg uten :)

8348429[/snapback]

Så lenge du har prøvd alle og fortsatt liker IE best, så har du funnet nettleseren som tydeligvis fungerer best for deg. Problemet som ofte kommer i disse diskusjonene er at folk uttaler seg bastant om IE/FF/Opera uten selv å ha testet disse skikkelig. Folk her må forstå at man har forskjellige krav/ønsker om hvordan nettleseren skal fungere. Konstruktive og informative innlegg er bra, men umodene kommentarer og spydigheter har en lei tendens til å hjemsøke disse trådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...