Lukilock Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei! Jeg fant et kontakt skjema script Her: http://phpeasystep.com/phptu/8.html Men hvor i huleste skal jeg skrive inn MIN e-post adresse som meldinga skal sendes til? Noen som kan vise med det? eller er det noen andre script jeg kan bruke? Sempron Endret 8. april 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 // Enter your email address $to ='[email protected]'; nederst på den siden der Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 (endret) // Enter your email address$to ='[email protected]'; nederst på den siden der 8333548[/snapback] Nå funker det ikke igjen Hva er det som er galt her a? Noen andre script som er å anbefale? Endret 8. april 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Mortz-scriptene fungerer bra, men har likevel ikke så mye sikkerhet. Se de her på denne flott designede siden: http://mortz.tjokk.net/ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Epleweb.com Dette er et enkelt å greit script. Det eneste du trenger å skifte ut egentlig, er emailen til din egen. Den er vel på toppen av scriptet etter den GNU-notisen eller hva det nå enn er. Endret 8. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Campingstol Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 tull å tøyst alt dette her, bruk dette scriptet <?php if ($_POST['submit'] == TRUE) { $receiverMail = "[email protected]"; $name = stripslashes(strip_tags($_POST['name'])); $email = stripslashes(strip_tags($_POST['email'])); $subject = stripslashes(strip_tags($_POST['subject'])); $msg = stripslashes(strip_tags($_POST['msg'])); $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR']; $msgformat = "From: $name ($ip)\nEmail: $email\n\n$msg"; if(empty($name) || empty($email) || empty($subject) || empty($msg)) { echo "<h2>E-posten ble ikke send.</h2><p>Vær snill og fylle inn alle feltene</p>"; } elseif(!ereg("^[_a-z0-9-]+(\.[_a-z0-9-]+)*@[a-z0-9-]+(\.[a-z0-9-]+)*(\.[a-z]{2,3})$", $email)) { echo "<h2>E-posten ble ikke sendt</h2><p>E-posten er ikke gyldig.</p>"; } elseif(mail($receiverMail, $subject, $msgformat, "From: $name <$email>")) { echo "<h2>Eposten har blitt sendt!</h2><p>Jeg svarer så snart jeg kan </p>"; } else { echo "<h2>E-posten ble ikke sendt!</h2><p>Prøv igjen... Vis problemet fortsetter, er det noe feil med serveren.</p>"; } } else { ?> </p> <form method="post" action=""> <p> <label for="name">Ditt Navn:</label> <input id="name" name="name" type="text" size="30" maxlength="40" /><br /> <label for="email">Din Email:</label> <input id="email" name="email" type="text" size="30" maxlength="40" /><br /> <label for="subject">Emne:</label> <input id="subject" name="subject" type="text" size="30" maxlength="40" /> </p> <p>Melding:<br /> <label for="message"></label> <textarea id="message" name="msg" cols="50" rows="6"></textarea> </p> <p> <label for="submit"></label> <input id="submit" class="button" type="submit" name="submit" value="Send!" /> </p> </form> <?php } ?> Denne funker utmerket. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Scrats: Det var jo den jeg linket til I hvert fall et som er nesten 100 % likt... Endret 8. april 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 http://www.danielsenweb.net ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå