G-A Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei! De fleste her vil tro jeg har problemer med alt, men det er bare at jeg først nå har jeg kommet over et forum som kan hjelpe Problemet kommer og går som det selv vil, virker det som... Det som skjer er: -Åpner opera.. -surfer en del, på vanlige norske sider (vg, finn, diskusjon.no, hotmail osv), uten at noe spesielt skjer.. - plutselig dukker det opp en feilmelding (skal prøve å få taki screenshot) - opera må lukkes... Det kommer og går... en dag kan det funke helt fin på vg.no, adressa.no og en annen dag kan den være helt umulig, Opera rekker ikke å uploade sida en gang! Dette skjer ofte på sider som vg, adressa(avissider generelt) og noen ganger finn.no.. Håper på svar! Mvh Geir-A. edit: screenshot lagt til. Endret 8. april 2007 av G-A Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 har du clocket cpu'en veldig mye? Om jeg clocker min amd athlon 64 2ghz opp til en ca 2.3ghz uten å stille opp volten så skjer det der med mange av mine programmer etter en stund. f.eks opera, winamp, cs, steam, osvosv. Lenke til kommentar
G-A Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 har du clocket cpu'en veldig mye? Om jeg clocker min amd athlon 64 2ghz opp til en ca 2.3ghz uten å stille opp volten så skjer det der med mange av mine programmer etter en stund. f.eks opera, winamp, cs, steam, osvosv. 8333467[/snapback] Nei, har aldri gjort det.... noen som vet? takk for svar mvh Geir-A Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 siden dette kun hender på sider som er overlesset med flash o.l., kan det kanskje bety at det er noe trøbbel med flash-avspilleren du bruker? Kanskje det hjelper å blokkere ute all reklamen på nevnte sider? (høyreklikk -> block content -> trykk på annonser) dette er selvfølgelig bare et skudd i mørke fra min side... Lenke til kommentar
G-A Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 siden dette kun hender på sider som er overlesset med flash o.l., kan det kanskje bety at det er noe trøbbel med flash-avspilleren du bruker? Kanskje det hjelper å blokkere ute all reklamen på nevnte sider? (høyreklikk -> block content -> trykk på annonser) dette er selvfølgelig bare et skudd i mørke fra min side... 8337615[/snapback] Ok.. takk... det går jo an å prøve.. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Aldri skjedd med meg. Men Opera (og IE for den saks skyld) gikk opp i 80% av CPU fordi det var installert Adobe Reader 5 på en venn av meg sin PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå