Tokse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Jeg har kjøpt en minnebrikke hos XD.no, men lurer på om jeg heller skal kjøpe en bedre. Jeg har bestilt varen på webshopen deres og betalt med en e-faktura. De får ikke minnebrikken inn på lager før imorgen. Det går ann å logge seg inn som kunde og slette ordren. Hvis jeg gjør det, setter de automatisk pengene mine tilbake på kontoen min eller hva skjer? Endret 8. april 2007 av Tokse Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan annulere ordren når den ikke er sendt + angre etterpå. I begge tilfeller skal du ha pengene tilbake. Gjør de ikke det, er det svindel. Så det regner jeg med går bra. Ikke engst deg for det. XD.no er en seriøs butikk. Lenke til kommentar
oechri Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, det er bare å ringe de, eller sende mail om at ordreren skal slettes og at du ønsker pengene tilbake. husk å oppgi kontonummer, slik at det er mulig for de å betale tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå