Gå til innhold

Beholde filene fra XP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, du generaliserer vleidg mye her nå. Filer er jo en fellesnevner for ALT som er på en PC.

Snakke du om dokumenter?

Programmer?

Windows XP OS filene? (de er jo ubrukelig nå om ikke slettet).

Men siden du åpenbart har installert over XP...hvilke valg gjorde du når du installerte? Hvis du ikke formatert og oppgraderte...så bør du jo bare kunne bla deg frem på disken din og finne dine gamle mapper.

Hvis de ikke er der de var før...så høres det jo ut som de er slettet når du installerte ett nytt OS.

Regel nr 1 når man skal installere eller oppgradere ett OS:

Alltid ta backup til ett eksternt medium av de viktigste filene.

Beskriv prosessen du har gjort så langt så kan sikkert noen fortelle deg om du har gjort noe riktig eller frykteglig galt.

AKIRA

Lenke til kommentar
Hei, du generaliserer vleidg mye her nå. Filer er jo en fellesnevner for ALT som er på en PC.

Snakke du om dokumenter?

Programmer?

Windows XP OS filene? (de er jo ubrukelig nå om ikke slettet).

Men siden du åpenbart har installert over XP...hvilke valg gjorde du når du installerte? Hvis du ikke formatert og oppgraderte...så bør du jo bare kunne bla deg frem på disken din og finne dine gamle mapper.

Hvis de ikke er der de var før...så høres det jo ut som de er slettet når du installerte ett nytt OS.

Regel nr 1 når man skal installere eller oppgradere ett OS:

Alltid ta backup til ett eksternt medium av de viktigste filene.

Beskriv prosessen du har gjort så langt så kan sikkert noen fortelle deg om du har gjort noe riktig eller frykteglig galt.

AKIRA

8333497[/snapback]

NEi jeg pleier jo å gå igjennom installasjoner men denne gangen skaffet jeg an fake vista og trykket installer.... Husker ikke at det sto noe em å formatere, siden filene, altså programmene som itunes osv.... ligger jo i programmfiler men jeg kan ikke bruke dem, det er jo litt kjiipt....,

men jeg finner heller ikke sangene mine......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...