JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann! jeg har tenkt å bygge meg en AMD-pc... (core 2 duo pc har jeg;) hvilket hovedkort bør jeg gå for ? skal IKKE ha sli har kikket litt på dette : https://prisguiden.no/product.php?productId=46014 hvilket chipset er "hot" til amd nå ? Takkers for svar! Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 ingen som har noe tips?? Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Här är en test om det kan vara till nytta? http://www.xbitlabs.com/articles/mainboard...-nforce570.html Endret 9. april 2007 av Robbansvenske Lenke til kommentar
s13 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Spiller det noen rolle om kortet har Sli/CF støtte? Utvalget er mye bedre om du ikke bryr deg om det. Har prøvd dette, uten å merket noe negativt, stabilt og fint kort. Har du noen max pris? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Spiller det noen rolle om kortet har Sli/CF støtte?Utvalget er mye bedre om du ikke bryr deg om det. Har prøvd dette, uten å merket noe negativt, stabilt og fint kort. Har du noen max pris? 8341427[/snapback] takker for svar til dere begge! Nei. det spiller egentli ingen rolle om kortet har Sli/Cf støtte. har surfet myye om nye am2 motherboards.. men finner jevnt lite hvor lenge har du hatt det ECS kortet da ? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 (endret) Hatt det ECS kortet i 3mnd nå. Fant noen tester når jeg kjøpte det, det de stort sett hadde å si negativt var fargevalget på kortet, ellers var det et meget godt kort. Edit: Innen ATI/AMD chipsett, er det 580X du bør velge, som sitter i dette kortet. Endret 9. april 2007 av s13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå