Tokse Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har prøvd å få den inn i start-menyen i tillegg til på skrivebordet av praktiske grunner, men får det ikke til. Går det ann? Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det har jeg aldri tenkt på. Men det er jo bare en snarvei, så det er bare å dra den inn. Jeg gjorde det akkurat nå. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Ja, det gikk visst ann å dra den inn..Men hvis man bruker den derfra går det visst bare ann å slette en og en fil derfra. Man kan ikke tømme papirkurven derfra ser det ut til... Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ehh... jo. Hva vil du ha? Hvis du har stilt inn slik at startmenyen din utvider alle, kan du - hvis du vil ha opp et eget explorervindu - høyreklikke og velge åpne eller utforsk. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dra den heller ned på "Quick Launch" toolbaren. Der er den full funksjonabel og du har alltid tilgang til den uten å måtte minimere vinduer oppe for å komme til desktop ikonet. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 ehh... jo. Hva vil du ha? Hvis du har stilt inn slik at startmenyen din utvider alle, kan du - hvis du vil ha opp et eget explorervindu - høyreklikke og velge åpne eller utforsk. 8334675[/snapback] Har prøvd å høyreklikke og trykke explore og open, men da skjer det ingenting. Har Windows XP pro. Grunnen til at jeg prøver å få det til er at på jobben er det kronglete å komme til skrivebordet og enklere å bruke startmenyen. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Dra den heller ned på "Quick Launch" toolbaren.Der er den full funksjonabel og du har alltid tilgang til den uten å måtte minimere vinduer oppe for å komme til desktop ikonet. 8334730[/snapback] Det er vel ikke bare å dra den ned på toolbaren i XP pro.. Vet det gikk i tidligere windows-versjoner men jeg har ikke fått det til i XP. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Quick Launch = Hurtigstart. Det er bare å dra den ned. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hvis jeg drar papirkurven ned på toolbaren/hurtigstarten(altså der klokken, skjermkortikon, lydkortikon osv. ligger) så kommer symbolet som viser at det ikke går (sort sirkel med strek på skrå fra øverst til venstre til nederst til høyre) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis jeg drar papirkurven ned på toolbaren/hurtigstarten(altså der klokken, skjermkortikon, lydkortikon osv. ligger) så kommer symbolet som viser at det ikke går (sort sirkel med strek på skrå fra øverst til venstre til nederst til høyre) 8335204[/snapback] Ikke der (det er system tray). Quick Launch til venstre , siden av start knappen . Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvis du ikke finner Quickstart: Høyreklikk på linja nederst, velg verktøylinjerr, velg hurtigstart. Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hvis du ikke finner Quickstart: Høyreklikk på linja nederst, velg verktøylinjerr, velg hurtigstart. 8335462[/snapback] Der har vi det ja, nå fikk jeg den. Fine greier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå