ⅵdar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har et aldri så lite problem. Jeg har en oppgraderingsversjon av windows xp, men cd-en med windows 98 er blitt så ripete at den ikke lar seg lese av. Er det mulig å bruke en fullversjonsdisk og installere med samme cd-key, Eller må jeg få tak på en ny windows 98 cd? Eller finnes det en annen måte å omgå dette på? Lenke til kommentar
andy_cap Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det du kan prøve er å laste ned en windows xp versjon fra nettet. Pass på at det er samme, pro/home norsk/engelsk. Så kan du se om du får installert med cdkeyen som følger med oppgraderingspakka. Hvorfor må du ha windows 98 i utgangspunktet? Det er litt mot sin hensikt å legge det inn for så å oppgradere. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Hvorfor må du ha windows 98 i utgangspunktet? Det er litt mot sin hensikt å legge det inn for så å oppgradere. 8333336[/snapback] Installeringen krever at man enten installerer windows 98 først eller at installasjonen gjenkjenner cd-en for win98. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du kan bruke alt du har, win95, NT, 98, ME. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Installasjonen godkjenner å se en kopiert Win98 CD. Kanskje Nero eller lignende klarer å lese den ripete CDen bra nok til å lage en kopi. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Du har vel lov å laste ned så lenge du har CD-key som er lovlig. Tror du skal kunne sende mail til MS og spørre om ny CD, men det er like greit å bare laste ned en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå