Gå til innhold

skal ha ny trådløs mus til gaming


Anbefalte innlegg

Hei! skal kjøpe meg ny mus til laptopen. Spiller ikke sånn veldig mye men vil at den skal funke fint til det også.(cs, gta, bf2 osv) Noen venner sier at jeg ikke bør ha trådløs mus vis jeg skal spille men har lest litt her og her sier mange at det går helt greit.

Har tenkt på en logitech g7. Men syns det blir litt mye å betale 700 kr for en mus! har sett litt på mx 1000 men har hørt at den blir fort ødelagt.. mx 610 fungerer den bra til spilling? Hvis jeg ikke finner en billigre trådløs som funker til spilling blir det vell en razr eller no. Men vil VELDIG gjerne ha en trådløs. Blir så mye ledninger på laptopen:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trådløs gaming mus?da er nok logitech g15 det rette valg :)

8342652[/snapback]

 

Logitech G15? sikker? er ikke det et... tastatur? :p G7 ja, det er en trådløs mus :thumbup:

Kan forresten anbefale musen hvis det er gaming mus man skal ha. Finner antagelig vis ikke noen bedre trådløs enn den.

Vanlig G7 kan være litt glatt så den finnes i LAN verson på MPX tror jeg hvertfall med gummierte sider.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Har sett på den Mx518 men den er ikke trådløs, og det er det jeg skal ha. Men en trådløs verson av den hadde vært det beste... Men så på mpx.no og der så jeg at de hadde VX revelotion til 589.- og det er jo litt billigre enn g7 så da lurte jeg på om denne var et godt alternativ? Er den det? funkerer den bra til spilling? Vil så klart ikke at musen blir fort ødelagt etter som jeg nå må sende mobilen på reprasjon! Og blir alltid like irritert hver gang no sånt skjer. :p Skal helst ha en litt billigre trådløs mus som er grei til spilling...

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Har sett på den Mx518 men den er ikke trådløs, og det er det jeg skal ha. Men en trådløs verson av den hadde vært det beste... Men så på mpx.no og der så jeg at de hadde VX revelotion til 589.- og det er jo litt billigre enn g7 så da lurte jeg på om denne var et godt alternativ? Er den det? funkerer den bra til spilling? Vil så klart ikke at musen blir fort ødelagt etter som jeg nå må sende mobilen på reprasjon! Og blir alltid like irritert hver gang no sånt skjer. :p Skal helst ha en litt billigre trådløs mus som er grei til spilling...

8350151[/snapback]

 

Jeg har en MX revolution selv. Den er genialt bra. Null problem å henge med i spill som f.eks C&C3, Supreme Commander etc. Har ikke testet i andre "raskere" spill. Dessuten er den dritsmooth. Det er i allefall min mening.

 

Men mus er veldig personelig, det er helt enkelt hva du selv liker best som avgjør hva du burde velge. G7 er også veldig pen, dessuten, har du hatt MX518, så kjenner du igjen formen, så det blir lite tilvenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...