albester Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er det noen som har noen erfaringer med Alfa romeo spider eller gtv, fra 1996 og oppover? er sugen på en slik en, til en overkommelig pris, men er redd kvaliteten på bilen. Alfa er vel ikke det mest kurrante bilmerket man kan finne, så jeg lurer på hvordan den er med tanke på rust, tekniske problemer, priser på deler osv. Noen som har noe å dele med meg ? Mvh AB Lenke til kommentar
dypen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, tydelig at du har interesse for disse bilene. Av erfaring vet jeg det hjelper lite med råd for eller mot når en person har lyst på en type bil. Søk informasjon hvor ekspertisen er, bruk google, søk på Alfa Romeo , Alfa Romeo club, o.s.v. Når du har funnet svar på dine spørsmål, sett på forskjellige modeller, er du over snittet interesert har du fått kontakt i miljøet også. Da blir det Alfa Romeo til sommeren ? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann. Anbefaler deg å ta en titt på dette forumet: http://cuoresportivo.no/ Lenke til kommentar
albester Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Er ikke fanatisk opphengt i akkurat disse bilene, men syns de ser kule ut. Så om noen har veldig dårlig erfaring med alfa, så må man jo ta det til etteretning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå