Megnus Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg skal ta lappen neste uke. Og jeg vet jo at det er mange her som selvfølgelig allerede har tatt lappen. Så da lurte jeg på om hva jeg burde øve på? Og hva jeg burde vite? Hvordan er spørsmålene på teoriprøven? Takker for alle svar Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ta testen på www.prove.no Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jeg leste gjennom moped boken 2 ganger , og skummleste et par ganger og skreiv opp ting som var spesielt viktig for hvært kapittel Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 jeg leste gjennom moped boken 2 ganger , og skummleste et par ganger og skreiv opp ting som var spesielt viktig for hvært kapittel 8333381[/snapback] Moped boken, er det en bok man får ifra kjøreskolen eller en man må kjøpe utenom? Jeg begynner på lappen på torsdag. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 mopedboken fikk vi på trafikaltgrunnkurs Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 mopedboken fikk vi på trafikaltgrunnkurs 8333857[/snapback] nei ? på trafikalt grunnkurs fikk vi en annen bok . men på moped opplæring får en utdelt en bok som heter veien til mopedførerkortet eller noe sånt det er den som er viktig. Lenke til kommentar
G-A Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kjøp deg oppgave-boka... hvis den finnes... hvis ikke så kan du vell ta tentamen på din trafikkstasjon... Det er nesten de samme spørsmåla, veldig like ihvertfall, så vet du hvordan du skal "tenke" Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ok da får jeg bok på torsdag. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 mopedboken fikk vi på trafikaltgrunnkurs 8333857[/snapback] nei ? på trafikalt grunnkurs fikk vi en annen bok . men på moped opplæring får en utdelt en bok som heter veien til mopedførerkortet eller noe sånt det er den som er viktig. 8334459[/snapback] jo? vi fikk en bok som heter veien til mopedførerkortet på trafikalt grunnkurs men er ikke sikkert at det er likt på de forskjelige stedene Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 på trafikalt grunnkurs fikk jeg boken veien til førerkortet trafikalt grunnkurs . og på moped opplæring fikk jeg boken veien til moped førerkortet. den vi får på trafikalt grunnkurs er blå , og den vi får på moped opplæring er gul Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 vi fikk ikkeno bok hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå