ezet Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Ved hjelp av Ati driverene har eg muligheter til å sette vsync og hsync til +/- polariteter, individuelt. Hva er forskjellen på dette? Eg merker ingen forskjell. Hva skal dem egentli stå på? "+ +"?? Og Composite, hva er det? Finner ikke ut om min Hansol 920P støtter dette, og hva er fordelene/ulempene med dette? Et annet problem er at når eg starter spill, går hz ned til 60 hz i menyen. Og skjermbildet blir gjerne avlangt/mindre. Men når eg starter spiller (OpenGL) blir alt normalt. (85 hz osv). Dette er nok et problem med direct3d, eller? Har det noe med sync å gjøre? Og hva det nå måtte være, hvordan fikser eg det? _________________ Intel p4 2.53 @ 2.983 w/ Volcano 7++ Asus P4GE-V 512MB Crucial DDR CL2.5 PC2700 @ 419mhz (2.5-3-3-6) (TT HeatSpreader) Radeon 7500 @ 370/240 (Crystal Orb) WD 80Gb Special Edition idle/load = 35/45 [ Denne Melding var redigert av: ezet på 2002-12-17 13:46 ] Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hvis du bruker vanlig skjermkabel leser skjermkortet sync-info fra skjermen automatisk. Hvis du bruker BNC-tilkobling (RGB, horisontal- og vertikalsync) kan du velge horisontal eller vertikal synkronisering av RGB-signalet. Det beste er som regel en kombinasjon av H og V. For å fikse Hz i ulike oppløsninger fungerer programmet "Reforce" veldig bra. (Kan lastes ned fra http://www.rage3d.com) Edit: Skjermen din har bare D-Sub (vanlig skjermkabel). [ Denne Melding var redigert av: Bach på 2002-12-17 15:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå