kranto Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg skulle gjerne ha fått kjøpt meg en stasjonær spill pc, men vet ikke hvor jeg skal starte... Er det noen som kan hjelpe meg med å finne en bra pc...(eller komponentene med alt tilbehør: mus, skjerm, kabinett... osv) Kjempe takknemlig hvis noen vil hjelpe meg... Lenke til kommentar
larseman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 hjelp kan du få . Men før jeg setter opp nboe forslag så kunne det vært greit om vi fikk litt info om krav du stiller og hva du foretrekker av utsende på ting (tenker da på tastatur, kabinett, mus og skjerm siden smak og behag er veldig subjektivt) Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Her har du ett oppsett: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=45076 Mangler tastatur, mus og OS. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Satt opp en handle vogn jeg https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=43405 det vil jeg si er ett oppsett som gir mye for pengene. Angående musen som følger med i det desktop settet fra logitech, så burde kanskje den byttes i noe som er bedre egnet til spill. Men for all del, musen er ikke dårlig, bruker den selv hver eneste dag, og funker utmerket, men så er ikke jeg noen heavy gamer heller da . Windows har jeg ikke tatt hensyn til her, så hvis du vil kjøpe en OEM versjon, så får du kompensere på noe av det andre positive sider med oppsette: - Veldig god ytelse - Skjermen har såvidt jeg husker kommet best ut av tester - Stilfult kabinett - Alle produktene er kjent for god kvalitet Endret 8. april 2007 av larseman Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 hjelp kan du få . Men før jeg setter opp nboe forslag så kunne det vært greit om vi fikk litt info om krav du stiller og hva du foretrekker av utsende på ting (tenker da på tastatur, kabinett, mus og skjerm siden smak og behag er veldig subjektivt) 8334068[/snapback] Jeg kunne tenke meg ett litt kult kabinett (svart/grått) Musen kan være trådløs, men ikke tastaturet. Helst 2 GB ram.. Skjermkort: over 7600.. harddisk: 320 GB Firewire inngang... Prossesor: 2,3-3,0 Ghz På forhånd takk Lenke til kommentar
larseman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 ser du setter firewire som krav... Dette er ikke jeg helt sikker på, men på mine ASUS HK som jeg har kjøp de siste årene så har det følgt med en bracket som du kobler til HK'et Good luck Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 ser du setter firewire som krav... Dette er ikke jeg helt sikker på, men på mine ASUS HK som jeg har kjøp de siste årene så har det følgt med en bracket som du kobler til HK'et Good luck 8334227[/snapback] Hva kan jeg kjøpe hvis jeg skal ha firewire da? Lenke til kommentar
Salamaza Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 dette HK har eir firewire bakpå i føgje asus si side... bra HK med alt man trenge og biliig https://prisguiden.no/product.php?productId=58671 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 alle creative-lydkort har firewire-inngang.. hvis det skulle vise seg å bli helt krise.. men de fleste hovedkort har firewire Lenke til kommentar
kranto Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå