Gå til innhold

Brother In Arms til Wii (Generelt)

SWRT91

Anbefalte innlegg

Det har stått mange steder at et ekslusivt BIA kommer til wii og ds, men det står også at hell`s highway kommer? Hva mener dere? Jeg har tenkt å kjøpe Spider-Man 3, Medal Of Honor Vanguard, SSX Blur eller Prince Of Perisa Rival Sword som jeg skal kjøpe før bursdagen min i mai. Kanskje jeg kjøper blur og venter til BIA kommer til wii før jeg kjøper et ww2 spill? HVa synes dere?Spider-Man 3 og Prince Of Perisa Rival Sword har jeg ikke tenkt så mye på fordi de har ikke kommet enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du spilt Prince of Persia The Two Thrones på PS2 før? Hvis ja tror jeg at du kan droppe å kjøpe Rival Swords.

Spider-Man 3 har jeg ingen formening om for jeg har ikke sett så mye på det, men sannsynligvis vil en annen versjon være å foretrekke. Xbox360-versjonen f.eks.

Brothers in Arms Double Time er BiA spillet som kommer "ekslusivt" til wii. Det vil inneholde begge de foregående spillene i serien, så om du har spilt disse fra før tror jeg også at du kan droppe dette spillet.

Lenke til kommentar
Har du spilt Prince of Persia The Two Thrones på PS2 før? Hvis ja tror jeg at du kan droppe å kjøpe Rival Swords.

Spider-Man 3 har jeg ingen formening om for jeg har ikke sett så mye på det, men sannsynligvis vil en annen versjon være å foretrekke. Xbox360-versjonen f.eks.

Brothers in Arms Double Time er BiA spillet som kommer "ekslusivt" til wii. Det vil inneholde begge de foregående spillene i serien, så om du har spilt disse fra før tror jeg også at du kan droppe dette spillet.

8333169[/snapback]

Har ikke spilt noe av price of persia spillene og det angrer jeg på.

Har bare wii og er fan av spider-man (har spider-man2).

Ikke spilt noen brother in arms heller.

Men på tothegame.com står det at brother in arms hell`s highway kommer til wii?

Liker litt taktiske skytespill. Er det spillet som kommer ekslusivt til wii litt taktikk?

Lenke til kommentar

Jeg tror du kan regne med at Brothers in Arms vil ha en del taktiske elementer, siden de andre spillene i serien vel har det.

I korthet dreier det seg om en utgave av spillet som inkluderer innholdet fra begge de to første Brothers in Arms-spillene, og legger til Wii-kontroller og sliktnoe. Sannsynligheten er stor for at dette kan bli verdt penger, men vi vet selvsagt ikke noe om det enda. De to første Brothers in Arms-spillene ble relativt godt mottatt av kritikerne.

Både i tilfellet Prince of Persia og i tilfellet Brothers in Arms kan det imidlertid være lurt å vente med å bestemme seg til spillene er ute og man kan høre hva andre synes. For eksempel her på Gamer.no. :)

Lenke til kommentar

Så du har ikke PS2?

Tror Wii får 2 Brothers in Arms spill, et som heter Double Time med de to første spillene i serien og Hell's Highway som også kommer på PS3/XBOX360 osv.

Double Time kommer til høsten, mens Hell's Highway kommer til sommeren.

Har ikke spilt noen av titlene selv, så hvor taktisk det er aner jeg ikke, men siden spillene omtales som taktiske skytespill vil jeg anta at også Double Time vil ha taktiske elementer, spesielt siden det er en port av Road to Hill 30 og Earned in Blood.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Jeg har Brothers in Arms: Road to Hill 30 og Brothers in arms: Earnd in blood på PC. Tror likevell jeg skal investere i BiA Doubletime bare for å se hvordan det er med Wiimoten. Tror det kan være interesangt. Samme med Hells Highway, tror jeg skal investere i det og til Wii.

Prince of Persia har jeg ikke spillet så jeg tror jeg skal investere i Rival Swords. En av grunnene til at jeg investerer i spill som har vært på andre konsoller er at Wiimoten gir en annen opplevelse til spillet.

Lenke til kommentar

Gjelder Rival Swords:

Diverse previewer jeg har lest sier at spillet er dårligere enn PS2 versjonen. Ikke noe blod, samme grafikk, kronglete kontroller, ikke nye nytt i forhold til ps2versjon.

Har i tillegg spilt gjennom spillet på PS2, så er nok ikke verdt det for min del, men har man ikke spilt det før er det kanskje verdt en titt. Bør vel vente på reviews først uansett.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Reviews bryr meg mitt der sola aldri skinner når det kommer til reviews av Wii spill. Mange Wii spill blir direkte slakta og fremstilt elendige bare fordi omtaleren enten har en syk trang til HD grafikk og dømmer spille nordom og hjem på det grunnlaget eller er for inkompetent til å finne ut hvordan han bruker Wiimoten, mye grunnet at han ikke gidder bruke den fine lille boka som følger med spillet (populært kalt inntruksjons hefte).

Lenke til kommentar
Så du har ikke PS2?

Tror Wii får 2 Brothers in Arms spill, et som heter Double Time med de to første spillene i serien og Hell's Highway som også kommer på PS3/XBOX360 osv.

Double Time kommer til høsten, mens Hell's Highway kommer til sommeren.

Har ikke spilt noen av titlene selv, så hvor taktisk det er aner jeg ikke, men siden spillene omtales som taktiske skytespill vil jeg anta at også Double Time vil ha taktiske elementer, spesielt siden det er en port av Road to Hill 30 og Earned in Blood.

8333432[/snapback]

Jeg har PS2, men det jeg sier er at jeg kanskje venter til et av brother in arms spillene kommer isteden for å kjøpe moh vanguard. Spider-man 3 og rival sword og ssx blur, hvem av de jeg skal velge må jeg jo vente å se til alle er ute. Har ssx og spider-man til ps2 og er kjempe bra, men aldri spilt prince of persia og brother in arms.

Lenke til kommentar

Jeg har skjekket video tester av begge tidligere Brother In Arms spillene. Og for å si det så er det det beste krigsspillet jeg noen gang har sett.

Strategi og sånt og komedere og broderskap.

Jeg skal ha et av de kommende til wii. Eller burde jeg velge MOH Vanguard?

Lenke til kommentar

Hvis du har PS2 synes jeg du bør plukke opp Prince of Persia spillene til en billig penge hos EBGames eller noe lignende. Hvertfall de to første slik at du får med deg historien før du eventuelt kjøper Rival Swords.

Nå kommer jo ikke Brothers In Arms før til høsten, så du kan nok trygt kjøpe begge om du har veldig lyst på Vanguard. Du kan jo bytte inn spillet eller selge det når du har gått lei av det ;)

Lenke til kommentar
Hvis du har PS2 synes jeg du bør plukke opp Prince of Persia spillene til en billig penge hos EBGames eller noe lignende. Hvertfall de to første slik at du får med deg historien før du eventuelt kjøper Rival Swords.

Nå kommer jo ikke Brothers In Arms før til høsten, så du kan nok trygt kjøpe begge om du har veldig lyst på Vanguard. Du kan jo bytte inn spillet eller selge det når du har gått lei av det ;)

8335377[/snapback]

Jeg er ikke den personen som kan kjøpe spill hele tiden(mamma og pappa).

Men det kommer jo Hell`s highway til sommeren da. Hvis det ikke er bra kan jeg vente til det andre kommer til høsten.

Etter å ha sett hvordan man kan styre med "brødrene" dine og det er laget av UBISOFT, da må jeg nesten ha et av de 2 som kommer til wii.

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

BiA på PC er i alle fall meget genialt. Du kan ta bort hele sikte og tvinge deg selv til å bruke iron sight som finnes på våpnet. Dette forsterker opplevelsen i spillet. Du kan og styre dine med soldater rundt ved å gi dem ordre hvor de skal og hva de skal gjøre. Dette er viktig for rambo skyting går ikke i BiA. Du må flanke dem for å ta ut styrkene. Samtidig forsøker tyskerne å flanke deg.

Historien i BiA er veldig god, mye bedre enn den sterotypiske historien i CoD spillene, selv om de er veldig lik føles den annerledes. Dette fordi du får et medmenneskelig forhold til soldatene dine og du vil ikke gjøre dem unødvendig vondt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...