thorsan Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hei Når jeg spiller UT2003 er alt bra på max, men NFSHP2 og Test Drive hakker av og til, når jeg kjører rundt går det for det meste unna, men noen ganger virker det som om maskina blir "sliten" og jeg får et par irriterende hakk. Flasha bios, siste nvidia driver, siste via driver, + latency patch saken. Disabla det jeg kan i XP, flytta swap fila til en disk som ikke har med spill og xp å gjøre. Satt opp prioriteten på irq 8, "System CMOS System clck" Skrudd av disk performance "DISKPERF -N" Prøvd med og uten vsync, antialising. Sjekka DMA innstillinger. Hjelper ikke med minst mulig grafikk engang. Søkte på google noen få som sliter med det samme men ingen ting hjelper. Noen som har en liten fix på lager? red (trykkleifer a mass) Thorsan _________________ --------------------------------------- Asus A7V333 AMD XP2000+ Asus GF4 Ti4200 512mb DDR PC2700 Plextor 24x 120GB WD 5200 80GB IBM 7200 30GB IBM 7200 20GB Seagate gammel [ Denne Melding var redigert av: thorsan på 2002-12-17 13:46 ] Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Nå spør jeg sikkert dumt, men du har både OS og spill på raske disker? Ingenting er raskere enn det svakeste leddet... Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Har det ja, såvidt jeg hvet, men os ligger på en disk som er master (ata 100) og slave disken er ata 66, har det noe å si? ligger bare tekst og slikt på den dårlige disken da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå