Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan glemme noen man er glad i?..

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Hvordan glemmer man en man er glad i? og hvordan unngå dem og samtidig dele venner.

Jeg og en vennine brøt kontakten idag. Jeg var ganske interessert i henne, men det var ikke hun. Vi tok et oppgjør med den vanskelige tiden vi begge har opplevd den siste måneden. Det endte meg at jeg sa noe så sårende at hun ikke vil treffe meg noen gang igjen. Jeg ødla egentlig alt. Hva jeg sa kan være det samme, men det var så galt at det er utilgivelig. Problemmet er bare at vi deler felles venner, og vi henger ofte sammen. Jeg ser ingen løsning..

Nå kommer russetiden og det å henge med venner blir bare mer å mer viktig. Jeg vil ikke sitte alene i russetiden, men er redd jeg pent må det. Hvordan løser man en slik situasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan i hvertfall si unnskyld, om du ikke allerde har gjort det. Selvom det du sa/gjorde kanskje er utvilgivelig, er det alltid best å si at man ikke mente det til den det gjelder. Ting blir muligens aldri det samme igjen, men forhåpentligvis kan dere være i samme rom med tid uten at det skal bli kleint. Trenger ikke leke bestevenner av den grunn.

Jeg har opplevd å bli skikkelig såret, uten å egentlig få noen særlig forklaring eller unnskyldning. Selvom man ikke vil snakke med vedkommende der og da, så er det ofte lettere å slå seg til ro med det når han har fått høre at personen som såret deg er lei for det, uansett hvor utilgivelig det måtte være.

Mener jeg.

Lenke til kommentar

snakk med vennene dine før hun gjør det , kom i forkjøpet. og si at du ikke mente det. da er dem foreberedt på hva hun kommer til å si. visst hun kommer å sier det uten at dem hvet det. så vil di reagere mye kraftigere å fryse deg ut. sannsyneligvis.

Lenke til kommentar
Gjest Guest
snakk med vennene dine før hun gjør det , kom i forkjøpet. og si at du ikke mente det. da er dem foreberedt på hva hun kommer til å si. visst hun kommer å sier det uten at dem hvet det. så vil di reagere mye kraftigere å fryse deg ut. sannsyneligvis.

8333087[/snapback]

trådstarter her..

vi har hatt en god dialog (mail), dog noget kald, men vi har lagt klare rettningslinjer over hva som er å si, og hva som er mellom oss.

fyfaen!! jeg får nesten ikke puste, tårene presser på.. at jeg kunne være så jævlig!! og så mot en jeg er glad i. jeg er så lei meg at det ikke finnes ord,. jeg kjenner ikke igjen meg selv!!, og jeg vet at dette kommer til å bli tøft, jævlig tøft.

unnskyld er sagt, og jeg skal prate med en kompis senere.. men jeg føler jeg har sviktet alle.

Lenke til kommentar

Alle kan si ting de angrer på, og folk blir såret. Selv hu kanskje ikke vil tilgi deg akuratt nå gi henne litt tid.

Vet ikke helt hva greia var, men hvis det var i en krangel er det alti lett å si ting man ikke mener.

Hvis dere hadde det bar sammen før så tror jeg nok dere skal klare å finne ut av det, og bli venner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...