Haelas Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Vil anbefale Pixmania til alle brukerne her! Var veldig skeptisk men egentelig så overgår pixmania de fleste webshopper. Det som er et lite minus er at kortbetalingen tar ca 2-3 dager før de sender varen men etter det går alr kjempe fort selvom de flyr inn varen(e) fra tyskland! DHL leverer også pakkene på døren hjemme hos deg :!: Pixmania Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Har ikke Pixamania så dyr frakt at de egentlig hører med blant de dyreste nettbutikkene ? De har også fått MANGE elendige tilbakemeldinger, hva er grunnen til at du fikk så voldsomt lyst til å promotere den mest utskjelte nettbutikken på HW sin webshopguide ? Endret 8. april 2007 av Filla Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Har ikke Pixamania så dyr frakt at de egentlig hører med blant de dyreste nettbutikkene ? De har også fått MANGE elendige tilbakemeldinger, hva er grunnen til at du fikk så voldsomt lyst til å promotere den mest utskjelte nettbutikken på HW sin webshopguide ? 8332991[/snapback] Frakten er på 200kr Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 De har den mest uprofesjonelle webbutikken jeg har sett, de sender fra utlandet som resulterte i at pakken var svært lurvete, de virker ikke særlig flinke på de gjør, webbutikken er ikke ordentlig oversatt, de var veldig trege med å sende ordren min og de er for selvoppskrytte. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 DHL leverer også pakkene på døren hjemme hos deg :!: 8332934[/snapback] Som bare er en fordel dersom man har en dag å sette av til å sitte og vente på budet... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 For meg virker det som om du er overlykkelig bare fordi du fikk en vellykket ordre der, som gjør at webshoppen er den beste på markedet. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Kjøper du fra Pixmania, og de skulle gå konkurs, så mister du all reklamasjonsrett som er fem år, og sitter kun igjen med garantien som er et eller to år... stort sett. Grunnen er at de holder til i Frankrike (trodde nå jeg, selv om trådstarter sier Tyskland), og selv om de skal følge norsk kjøpslov når de henvender seg direkte til Norge med norsk side, så er det EU modeller (med fransk bruksanvisning) som norsk importør ikke tar det minste ansvar for. Nomatica (fransk butikk med norsk side) gitt konkurs for en stund siden. De som skulle ha problemer utenfor garantitiden, har nå store problemer, selv om de er innenfor reklamasjonstiden. Husk å legge på gebyret som DHL skal ha for å kreve inn momsen. Jeg ville aldri kjøpt fra Pixmania av grunnene jeg har nevnt over her, samt at de har fått mange dårlige tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg var jo veldig skeptisk til denne butikken jeg også... Hadde jo alderig hørt om den, men jeg vil anbefale og kjøpe der hvis du skal ha store mengder :!: Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Han har vel ikke fått lappen fra dhl med ekspidisjonsgebyrene og momsen Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 jo da, var ikke så værts den Lenke til kommentar
kulneff Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Dette er en veldig rar tråd....Ikke ta det som kritikk Bzerk, men litt mer info kunne vært greit; hva bestilte du, hvor mye betalte du +++? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Prisene er uten tollavgifter, kjøpte et kamera til 2000kr, men da jeg hentet det måtte jeg punge ut 700kr ekstra Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Bzerk1337: du vet at du fort kan komme en renging på toll i posten ja? Det kan ta opp til 1mnd etter varen er fortollet til regningen dumper ned i postkassa, brodern var litt uheldig der. derme fins det mye biligere netshoper som greier å levere fraktfritt til Norge også Den som leter finner Endret 10. april 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Har ikke Pixamania så dyr frakt at de egentlig hører med blant de dyreste nettbutikkene ? De har også fått MANGE elendige tilbakemeldinger, hva er grunnen til at du fikk så voldsomt lyst til å promotere den mest utskjelte nettbutikken på HW sin webshopguide ? 8332991[/snapback] Ditto. Ble flere ganger styrt unna pixmania, grunnet dårlige erfaringer. Lenke til kommentar
coban Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Kjøper du fra Pixmania, og de skulle gå konkurs, så mister du all reklamasjonsrett som er fem år, og sitter kun igjen med garantien som er et eller to år... stort sett. Grunnen er at de holder til i Frankrike (trodde nå jeg, selv om trådstarter sier Tyskland), og selv om de skal følge norsk kjøpslov når de henvender seg direkte til Norge med norsk side, så er det EU modeller (med fransk bruksanvisning) som norsk importør ikke tar det minste ansvar for. Nomatica (fransk butikk med norsk side) gitt konkurs for en stund siden. De som skulle ha problemer utenfor garantitiden, har nå store problemer, selv om de er innenfor reklamasjonstiden. Husk å legge på gebyret som DHL skal ha for å kreve inn momsen. Jeg ville aldri kjøpt fra Pixmania av grunnene jeg har nevnt over her, samt at de har fått mange dårlige tilbakemeldinger. 8343140[/snapback] Pixmania er fransk basert, men opererer i alle de store europeiske landene. Pixmania kommer nok aldri til å gå konkurs og kan således ikke sammenlignes med nomatica da pixmania er eid av store aktørerer innen "retail"/butikkhandel. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Vil anbefale Pixmania til alle brukerne her! Jeg tror 150+ tilbakemeldinger på webshopguiden og en karakter på utrolig lave 2.5(!) gir et mye riktigere bilde av Pixmania enn en skrytetråd fra en tilfeldig forumperson med 70 poster. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Jeg skulle handle bilstereo og fant den langt billigere hos pixmania enn de andre webshopene. Toll var inkludert i prisen, men det ble 300 billigere enn anntatt, mulig dhl rotet med noe. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Vil anbefale Pixmania til alle brukerne her! Jeg tror 150+ tilbakemeldinger på webshopguiden og en karakter på utrolig lave 2.5(!) gir et mye riktigere bilde av Pixmania enn en skrytetråd fra en tilfeldig forumperson med 70 poster. 8351898[/snapback] Ditto. Pixmania er og forblir dårlig. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Nei, skal leite litt rundt og finne igjen prisene og slik jeg Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Nei, skal leite litt rundt og finne igjen prisene og slik jeg 8352895[/snapback] Vi venter i spenning.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå