Gå til innhold

Pixmania, sjekk det ut da vell!

Anbefalte innlegg

Vil anbefale Pixmania til alle brukerne her!

Var veldig skeptisk men egentelig så overgår pixmania de fleste webshopper.

Det som er et lite minus er at kortbetalingen tar ca 2-3 dager før de sender varen men etter det går alr kjempe fort selvom de flyr inn varen(e) fra tyskland!

DHL leverer også pakkene på døren hjemme hos deg :!:

Pixmania :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke Pixamania så dyr frakt at de egentlig hører med blant de dyreste nettbutikkene ? De har også fått MANGE elendige tilbakemeldinger, hva er grunnen til at du fikk så voldsomt lyst til å promotere den mest utskjelte nettbutikken på HW sin webshopguide ?

Endret av Filla
Lenke til kommentar
Har ikke Pixamania så dyr frakt at de egentlig hører med blant de dyreste nettbutikkene ? De har også fått MANGE elendige tilbakemeldinger, hva er grunnen til at du fikk så voldsomt lyst til å promotere den mest utskjelte nettbutikken på HW sin webshopguide ?

8332991[/snapback]

Frakten er på 200kr

Lenke til kommentar

De har den mest uprofesjonelle webbutikken jeg har sett, de sender fra utlandet som resulterte i at pakken var svært lurvete, de virker ikke særlig flinke på de gjør, webbutikken er ikke ordentlig oversatt, de var veldig trege med å sende ordren min og de er for selvoppskrytte.

Lenke til kommentar

Kjøper du fra Pixmania, og de skulle gå konkurs, så mister du all reklamasjonsrett som er fem år, og sitter kun igjen med garantien som er et eller to år... stort sett. Grunnen er at de holder til i Frankrike (trodde nå jeg, selv om trådstarter sier Tyskland), og selv om de skal følge norsk kjøpslov når de henvender seg direkte til Norge med norsk side, så er det EU modeller (med fransk bruksanvisning) som norsk importør ikke tar det minste ansvar for.

Nomatica (fransk butikk med norsk side) gitt konkurs for en stund siden. De som skulle ha problemer utenfor garantitiden, har nå store problemer, selv om de er innenfor reklamasjonstiden.

Husk å legge på gebyret som DHL skal ha for å kreve inn momsen.

Jeg ville aldri kjøpt fra Pixmania av grunnene jeg har nevnt over her, samt at de har fått mange dårlige tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar

Bzerk1337: du vet at du fort kan komme en renging på toll i posten ja? Det kan ta opp til 1mnd etter varen er fortollet til regningen dumper ned i postkassa, brodern var litt uheldig der.

derme fins det mye biligere netshoper som greier å levere fraktfritt til Norge også :)

Den som leter finner :thumbup:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

8332991[/snapback]

Ditto.

Ble flere ganger styrt unna pixmania, grunnet dårlige erfaringer.

Lenke til kommentar
Kjøper du fra Pixmania, og de skulle gå konkurs, så mister du all reklamasjonsrett som er fem år, og sitter kun igjen med garantien som er et eller to år... stort sett. Grunnen er at de holder til i Frankrike (trodde nå jeg, selv om trådstarter sier Tyskland), og selv om de skal følge norsk kjøpslov når de henvender seg direkte til Norge med norsk side, så er det EU modeller (med fransk bruksanvisning) som norsk importør ikke tar det minste ansvar for.

Nomatica (fransk butikk med norsk side) gitt konkurs for en stund siden. De som skulle ha problemer utenfor garantitiden, har nå store problemer, selv om de er innenfor reklamasjonstiden.

Husk å legge på gebyret som DHL skal ha for å kreve inn momsen.

Jeg ville aldri kjøpt fra Pixmania av grunnene jeg har nevnt over her, samt at de har fått mange dårlige tilbakemeldinger.

8343140[/snapback]

Pixmania er fransk basert, men opererer i alle de store europeiske landene.

Pixmania kommer nok aldri til å gå konkurs og kan således ikke sammenlignes med nomatica da pixmania er eid av store aktørerer innen "retail"/butikkhandel.

Lenke til kommentar
Vil anbefale Pixmania til alle brukerne her!

Jeg tror 150+ tilbakemeldinger på webshopguiden og en karakter på utrolig lave 2.5(!) gir et mye riktigere bilde av Pixmania enn en skrytetråd fra en tilfeldig forumperson med 70 poster.

8351898[/snapback]

Ditto.

Pixmania er og forblir dårlig. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...