Rafael Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Hei! Jeg lurer på om det er en måte å sjekke hvor mange pipeline skjermkortet mitt har? Har nemlig ikke eske og er litt usikker på om det er Pro eller ikke. Utenom minnestørelsen så er forskjellen mellom Pro og vanlig pipelines. Så, vet noen om en måte hvordan jeg kan sjekke? Mvh Rafael Lenke til kommentar
mungo Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det eneste jeg kan komme på er at du tar av kjøleren på GPUen og ser hva som står skrevet på den. Evt. kan du sjekke produktnummeret opp mot ATIs hjemmesider (vet ikke om det går an). Produktnummeret burde enten stå trykket på selve PCBen eller på en hvit klisterlapp. Har du klart å slå kloa i et 9500 Pro-kort er du heldig! Disse kommer nemlig ikke til butikkene før midten av januar grunnet sen leveringstid av GPU fra ATI til Sapphire, Hercules, m.m. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Kan vel laste ned hwinfo (program) og sjekke hva du har..? Eller kanskje kortet er for nytt.. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 17:58, skrev mungo:Det eneste jeg kan komme på er at du tar av kjøleren på GPUen og ser hva som står skrevet på den. Evt. kan du sjekke produktnummeret opp mot ATIs hjemmesider (vet ikke om det går an). Produktnummeret burde enten stå trykket på selve PCBen eller på en hvit klisterlapp. Har du klart å slå kloa i et 9500 Pro-kort er du heldig! Disse kommer nemlig ikke til butikkene før midten av januar grunnet sen leveringstid av GPU fra ATI til Sapphire, Hercules, m.m. Takk, men finner ikke det stedet på atis hjemmeside der jeg kan skrive inn det nummeret. Du har ikke lyst å være så snill og gi meg en link? Ellers vil jeg takke for den som anbefalte meg hwinfo, men det hjalp ikke mye. :/ [ Denne Melding var redigert av: Rafael på 2002-12-17 20:02 ] Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 Quote: Den 2002-12-17 17:17, skrev Rafael:*bump* Lenke til kommentar
B2S Skrevet 18. desember 2002 Del Skrevet 18. desember 2002 Er det ikke en liten forskjell i minnehastigheten også da? Når kjøpte du kortet? Og fra hvor? Spurt de du kjøpte det av? Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 18. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2002 PCMAX, igår.. de sa at det ikke var pro. tror jeg uansett har funnet det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå