Fear the Scare Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hvordan finner jeg ut på en bil hva top farten er... Eller er det noen som vet hva top farten på en Mad Force bil er... Kyosho har dårlig "bil fakta". Lenke til kommentar
tomin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 det hender at det er en som måler på geiteryggen (gmbk sin bane i skien ) noen har vel vært oppe i 73-78 kmt , og dette er konkuranse buggyer 1/8 så ta det produsentene reklamerer med med en klype salt Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Fetteren min har en Mad Force, og han påstår han i butikken hadde sagt den gikk 80km/t. Jeg tror det er litt mye, men ca70 km/t eller noe slikt, tenker jeg. For å finne ut helt nøyaktig, så kan du jo vurdere å kjøpe en Venom Speed Meter. Den fikk meget bra omtale hos Xtreme RC Cars/RC411. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Plassere den ved motorveien, også kjører du bak den? ^^ Kanskje litt riski.? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Plassere den ved motorveien, også kjører du bak den? ^^ Kanskje litt riski.? 8358280[/snapback] Sier du det...må få forsikra den først! SÅ tar jeg risken! hehe Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Viss ikkje du har en sykkel og gangsti vedsiden av ein vei.. Då kan jo den vanlige bilen kjøre på veien og rc-en på "stien".. Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Leste en anmeldelse av Mad force for lenge siden. De fikk den opp i 40mph, med standard deler. Synes min går mer enn fort nok. Hopper og sprettter som en gærning hvis den treffer et ujevnt underlag Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, da var det omtrent som jeg trodde. 40MPH er ca 65Km/t. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå