Kenneth686 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har lg cd- rom stasjon som ikke funker som den skal. For en stund siden skulle jeg sette inn en cd i cd-rommet, men så plutselig slo pc en seg av, jeg trodde det var bagatel men så merka jeg at det ikke funket som det skulle. Det er at når jeg setter i cd i cd-rommet, og den starter opp så slår pc'en seg av og på helt til jeg tar ut cd'en. Kan noen hjelpe meg med dette problemet? Mvh Kenneth Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Hvis du booter maskinen opp i dos (windows oppstartsdiskett) og "går inn på" cd-rommen etter å ha putta en plate inn, hva skjer da? Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jess, jeg kan prøve på det. Takk for svar Håper dette her funker Lenke til kommentar
Kenneth686 Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Jess, jeg kan prøve på det. Takk for svar Håper dette her funker 8361563[/snapback] Det funka dårlig det gitt:( Off håper det er noe som funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå