Gå til innhold

Hvor får man tak i kabellommer?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som vet om det finnes spesielle lommer til kabler? Slik at man kan holde orden oppi laptopveska uten at alt krøller seg inni hverandre. Det ideelle hadde vært fargede lommer slik at man enkelt visste hva som lå inni. Har en sånn lomme til monster phonokabelen min, men har ikke funnet dette i løssalg...

- Mads

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Er det noen som vet om det finnes spesielle lommer til kabler? Slik at man kan holde orden oppi laptopveska uten at alt krøller seg inni hverandre. Det ideelle hadde vært fargede lommer slik at man enkelt visste hva som lå inni. Har en sånn lomme til monster phonokabelen min, men har ikke funnet dette i løssalg...

- Mads

8332770[/snapback]

Vet ikke om det er dette du leter etter, men du finner noen fine her.

Lenke til kommentar

Ja, jeg så også på de der, men var ikke akkurat slike jeg hadde tenkt på. De der var jo relativt dyre også. Trenger bare å være en helt enkel lomme m/borrelås, uten noen innerlommer, glidelåser og fancy funksjonalitet...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Du kan jo eventuelt skaffe deg sånne billige zip-poser. Desverre er de utgått hos Clasern  :hrm:

8333725[/snapback]

Stemmer, men de finnes på Spar, Mega, Rema 1000, Nille, bokhandleren jeg var innom og sikkert flere. Fungerer forøvrig utmerket, aldri mer kabelrot :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...