CodeMaan Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Hallo alle! For et par dager siden fikk jeg igjen datan fra komplett som hadde skiftet forskjellige defekte komponenter i datan! Jeg fikk nytt skjermkort : Geforce 2 MX-200, men fikk ikke med noe form for programvare. Jeg la også merke til at det var to utganger på kortet, den ene står det video ved siden av, den andre står det ingen ting. Det jeg lurer på er hvem er det som brukes til hva? Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 24. desember 2001 Del Skrevet 24. desember 2001 Bruk nVidia driver XP23.11 finnes her : http://www.icrontic.com/index.php?page=pub...ublic/downloads blant annet. Angående utgangene bak på kortet er det en video utgang (som er på feks playstation) og en s/video utgang, som er bedre kvalitet på bilde enn video utgangen. TV'n din må støtte s/video, litt nyere modell, ellers må du bruke videoutgangen, Har du ikke video inngang på TV'n (gul "phonoplug", lik den på skjermkortet) finnes det overganger til scart. Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 24. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2001 okai! flott, takk for hjelpen! åssen ledning er det som skal brukes? hvor får du kjøpt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå