habjerke Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Hei alle sammen! Når jeg går inn i mappene mine for å søke i både filmer og musikk, spesielt de som er lastet ned, får jeg veldig ofte opp en feilmeldning: "Explorer.exe har et problem og må lukkes". I det explorer da starter på nytt, så har grafikk ikonet til nvidia forsvunnet nederst i høyre hjørnet. Problmemet oppstår ikke hvis jeg går inn i vlc først og spiller filmen direkte derfra, men derimot kun når jeg åpner filene direkte fra mappen i windows. Dette har også en tendens til å gjøre at filmene vises i rosa istedenfor normal farge. Kan noen hjelpe meg med denne irriterende feilen? mvh Håvard Endret 8. april 2007 av habjerke Lenke til kommentar
habjerke Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Søkte litt mer og fant denne: http://www.moviecodec.com/topics/3588p1.html Problem løst...noe så vanvittig deilig da!! Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Herlig. Hadde samme problemet, ble litt plagsomt til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå