Knebel Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Noe av dette har nok blitt postet før, men det har blitt litt anonymt og jeg synes at en potensiell killer app fortjener sin egen tråd. Spillet kommer ut Q3/4 i år, og jeg synes at dette er en tittel som det bør informeres litt mer om. LittleBigPlanet (LBP) er et innovativt 3d plattform spill. Det tar plattform genren et skritt videre, spesielt med tanke på multiplayer og user created content. Man spiller hver sin "tøyfigur" som man kan kle opp slik man vil i et miljø fullt av interaktive hinder som man må samararbeide om å komme forbi. Man skal kunne lage egne levels som kan deles med andre både alene og i multiplayer modus. Man kan faktisk endre utseende på en level mens man spiller den! Grafisk ser spillet svært lovende ut. Spennende og fargerike omgivelser. Figurene er kule og pent animert med mange valgmuligheter. Her skal man kunne lage sin egen unike karakter. Det er usikkert hvordan singleplayer eller nettspilling vil fungere, men de har god tid til å utvikle dette. Noen videoer: LittleBigPlanet - GDC 07 Trailer LittleBigPlanet - GDC 07 Trailer HD GDC 07 Customization and Level Demonstration GDC 07 Customization and Level Demonstration HD GDC 07 Sharing Trailer Alle er i wmv format. Om ikke man får de frem er det bare å kikke inn på GameTrailers.com Hva synes folket? Snakker vi her om en konsollselger eller en killer app? Er det bare jeg og madammen som er gira på dette spillet? Disclaimer: Dette er ikke nok en ditt vs datt tråd. Det er heller ikke noen samletråd for alt PS3 eller LBP for den saks skyld. Her diskuterer vi nyheter om LBP og forventninger til spillet. Endret 8. april 2007 av Fhj Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er faktisk første spillet som gjorde meg interessert i PS3 Lenke til kommentar
X672 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Høres ut som "The Lost Vikings" med multiplayer som igjen høres veldig lovende ut Lenke til kommentar
FunkyHunk Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har sett en del av de videoene og gleder meg stort! LBP, mgs4, gt5, home og folding var grunnene jeg kjøpte ps3 Dette spillet tror jeg kan komme til å stille i en sjanger for seg. Det er latterlig enkelt oppbygd, morsomt, og det kan bli en stor hit Det at alt er fysikkbasert, at man kan endre på alt i spillet, multiplayer-funksjonene, gjør at underholdningsverdien stiger enormt Det er bare å vente tålmodig til det slippes Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er foreløpig det eneste spillet som gjør PS3 interessant for min del. Men kommer nok til å vente å se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette er faktisk første spillet som gjorde meg interessert i PS3 8332822[/snapback] Samme her. Det ser satans så artig ut. Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Tror det kan bli rått, men igjen det avhenger stort på om folk orker å ta seg tiden til å lage maps, fordi det er ikke mange som finner det så artig. Håper det blir noe alà Garrysmod/ trackmania lignende, og at man kan importere så mye man vil selv. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Etter filmene jeg har sett å dømme, så er det bare å sette av penger med en gang. Har alltid vært fan av Armadillo Run, The Incredible Machine osv, så dette burde være "right up my ally". Jeg gleder meg kanskje mest til å teste onlinemulighetene med flere spillere. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette blir nok konge ja. Ser for meg at et dette kommer til å bli en konsollselger - hvertfall for en del =] Øhh? kommer det ikke Q3/4 2007 på nett, men i kjøpbartilstand i 2008? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Dette blir nok konge ja. Ser for meg at et dette kommer til å bli en konsollselger - hvertfall for en del =] Øhh? kommer det ikke Q3/4 2007 på nett, men i kjøpbartilstand i 2008? 8334573[/snapback] Det stemmer. Retail versjonen som kommer senere vil antakeligvis ha en hel masse brett som er blitt lastet opp siden det ble slipt paa PSN Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Oisann.. Vi får rette opp det da.. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gleder meg stort til både Little Big Planet og Home, men var det ikke så at LBP skulle være ett spill, altså på Blu-Ray disc, men Home skulle vere nedlastbart gratis(dette med Home vet jeg)? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Spillet kommer ut Q1 2008 på BD og PN Store En "liten" demo/test version kommer slutten av 2007 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ett ord for dette spillet! GENIALT! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 OT-slettet. Hold dere til emnet, ellers risikerer vi som vanlig en heftig usaklig diskusjon om det ene eller det andre.. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har det kommet noe info om hvor mange man kan spille samtidig? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har hørt 4, men finner ikke kilde på det. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har hørt 4, men finner ikke kilde på det. 8344065[/snapback] Det er vel 4 de spiller med i videoene, og det spørs vel hvor praktisk det er med flere.. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Gleder meg til dette spillet Blir nok best i multiplayer mode Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg har hørt 4, men finner ikke kilde på det. 8344065[/snapback] Det er vel 4 de spiller med i videoene, og det spørs vel hvor praktisk det er med flere.. 8344295[/snapback] Tror Phil Harrison sa 4 player i et intervju, men klarer ikke å finne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå