krisryen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Heisann ! Legger inn et bilde fra en liten fotoshoot jeg og noen kamerater gjennomførte i et grustak i Tromsø påsken 2007. Bildet er beskåret noe i photoshop og gitt litt friskere farger. Ut over dette er ikke bildet endret. Kommentarer mottas med takk. Flere bilder fra shoot'en kan sees her : http://www.kristenryeng.com Med vennlig hilsen (og fortsatt god påske) Kristen Ryeng Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Har ingenting å sei på bildet bortsett fra at viss ikkje det skal brukes som web-layer, ville eg kanskje hatt med landing! Har ein liten ting å sei på personen som hopper! Det ser ut som om han har null kontroll!!!! Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Fint bilde, men litt feil utsnitt i mine øyne. Jeg vil se mer av bakken. Så er det noe støy på venstre side fra sola som så litt rart ut. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Er enig med mclp-, Ville sett mer av bakken, ellers var det et fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå