Gå til innhold

Retur av defekt skjermkort til Komplett

Anbefalte innlegg

Jeg må sende tilbake et skjermkort, Geforce 4 Ti 4600, fordi det er dårlig kontakt i utgangene. Noe som blant annet fører til at blåfargen kutter ut, ved lett berøring av skjermkabelen. (Jeg har sjekket at det ikke er skjermkabelen som er problemet:)

Er det noen som har noen formening om hvor lett/vanskelig dette blir. Dvs: kommer Komplett til å påstå at jeg har vært uvøren eller lignende? Er ikke spesielt interessert å måtte krangle meg til å få det jeg har betalt for nemlig. Derfor: er det noen som har noen erfaringer eller tips om hvordan jeg bør gå frem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

beskriv problemet nøye når du oppretter en rma, slik at det ikke kan misforståes hva som er galt.

Komplett har veldig bra retur opplegg, eneste er du må regne med at dette tar tid nå pga. julen osv.

vanlig tid er 2 uker fra de mottar kortet til du har det tilbake. (min erfaring fra 2 returer så langt)

Men siden det er jul får du nok ikke nytt kort før på nyåret er jeg redd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
du følger anvisningene på http://www.komplett.no, ikke vanskeligere enn det. lite trolig at de krangler på noe, de får jo ikke bedre rykte av å krangle. har ikke hatt noe prob med returer til komplett.

Heh...

Det er min erfaring også, helt til nå når jeg skulle prøve å få levert en disk kjøpt før jeg skiftet epostadresse...

Nå har jeg sendt 2 mailer i tillegg til å ha spurt i forbindelse

med en annen retur.

Har vel vert litt treig selv også da og venta for lenge med å purre på

etter at svaret uteble på den første henvendelsen men det må

da være grenser...

Hvis du finner varen på dine kontosider er det greit, hvis ikke : LYKKE TIL!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...