Ayb Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prøver å selge min stasjonære PC, og har fått et tilbud på å bytte den mot en panasonic PT-AE500E projektor PC-spesifikasjonene er: HK: ASUS K8N-E Deluxe socket 754 RAM: 2GB DDR (2x1GB Kingston) Skjermkort: Gainward GeForce 6800 Ultra 256MB CPU: AMD Athlon 3400+ 64 bit HD: 450GB (1x 250GB, 1x 200GB) Strømforsyning: 550w PFC NEC DVD recorder Sony CD recorder 52x vil det være mulig å selge projektoren for en like bra/bedre pris enn det jeg kan få for PC-en? Lenke til kommentar
NoClueAtAll Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Gjorde ett lite google søk etter den og fant Dette Virket ikke som den karen var så veldig "happy" med sin iallefall Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) PTAE500 er en gammeldags projektor som var grei nok i sin tid, men den er etterfulgt av 700 og 900 og muligens enda en modell. Jeg har en 700 som kom for ca. 2.5 år siden, og denne har ok bilde men dårlig sortnivå. Regner med at 500`en er dårligere i alle henseende. Videre bør du huske at en brukt projektor også har en brukt pære. Disse har gjerne en oppgitt levetid fra 2000 timer og opp til det doble, men ryker ofte langt før. En ny pære koster vanligvis mellom 3000 og 5000 kroner, så om den tar kvelden sitter du i praksis med en verdiløs projektor. Synes ikke denne byttehandelen høres særlig forlokkende ut. Jeg ville styrt unna! Endret 8. april 2007 av Muffinman Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 okey, da gidder jeg ikke å bytte takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå