andm Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Denne dingsen ser ut til å være ganske nylansert. Har noen prøvd denne? Jeg har bestilt og venter på Lightsphere II. Produktene til denne fyren er ganske interessante. Lenke til kommentar
Gråskjegg Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Denne dingsen ser ut til å være ganske nylansert. Har noen prøvd denne? Jeg har bestilt og venter på Lightsphere II. Produktene til denne fyren er ganske interessante. 8332288[/snapback] Tja, så jo grei nok ut den. Et alternativ inntil du får den kan være å bruke matpapir foran blitsen. - grå - Lenke til kommentar
jangul Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Laget meg en gang noe slikt, med åpning foran, og jeg så ikke store forskjellen. Så jeg har kjøpt et par omnibounce etterligninger på ebay. Jeg betalte ca 50-100 kr ink porto. Synes GF's var ganske dyre. Selv om det med at de er lange, og kommer over kamera, sikkert er et poeng. Som han sier i videoen er det størrelsen som teller, ved portretter. Så da kjøpte jeg i tillegg en "skikkelig" minisoftbox, photoflex LiteDome xs, som funker på portretter av ansikt, og til nød overkropp. Uansett er jo ikke disse greiene noe man tar med på fest, akkurat. Jeg vet liksom ikke helt når man skal bruke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå