[space] Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Finnes det et ok program der jeg kan hente ned valgte websider mens jeg er online og surfe disse offline senere? f.eks med bærbar. Hente vg, dagbladet, digi, hw, osv. på morgenen og surfe gjennom nyhetene på vei til jobb. [space] Lenke til kommentar
abene Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 http://www.windows.no/win_dl.php Lenke til kommentar
Johnu Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 www.download.com Søk etter teleport pro.. Det funker fett.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan man ikke gjøre det bare ved å lagre den i favoritter også krysse av for "tilgjengelig i frakoblet modus" elns? :-) Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 då må du vel vise alle sidene du skal se? siden han vil laste de ned om morgenen vil han gjerne se sidene seinere, uten å måtte trykke de fram.. eller? Lenke til kommentar
3PM Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hvis man skal laste ned alle sidene på eks. www.komplett.no , så ville det tatt veldig lang tid fordi man må åpne alle sidene osv. Men er det en måte å laste ned alle sidene på en gang?? Lenke til kommentar
Morty2003 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 :oops: Visste ikke om det jeg :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå