Snipper Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Når jeg scroller i et program(alle programmer som f.eks firefox, cmd.exe eller word) så har plutselig pc-en startet å jobbe mye mer. Ingen problem å åpne et program men når jeg skal scrolle nedover som f.eks på denne siden så "blar" den opp hele siden på nytt så scrollingen blir jo da forferdlig hakkete. Skjermkortet sitter på hovedkortet, Radeon 7000, har prøvd ny driver men ingen endring. Kan det være selve skjermen? (LG flatron) Alle tips tas imot med stor takk! Lenke til kommentar
Snipper Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 ingen som har noen teori som kan være feil? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Det skal vere så enkelt som å oppdatere skjermkortdriver. Har sjøl hatt problemet, etter formatering og slike ting, men det ordner seg fort med installasjon av nye drivarar. Pass iallefall på og oppdatere alt av drivarar. Eg håper du har formatert i det siste. Slike ting skal jo ikkje komme ut av ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå