martha Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei jeg trenger hjelp til navn til båten min. vi har en agder 840. Jeg tenkte på breiflabben, men gubben syntes det blei for rølpete. Vi har navnet Baronessen også, men det følte jeg blei for fisefint. Så jeg tar imot alle forslag med takk. Mvh MTB Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med Anna? Som i sangen til Basshunter: Boten Anna. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 "Gjævingen", eller "Gjevingen". Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med "søkket" eller "fortøyningen" "ankeret" Lenke til kommentar
Jung Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hva med VIRIL? :!: Det skal min båt hete! Hva med Fjordfyll!? Viss du skal ha dekalnavn anbefaler jeg: http://www.profila.no/ De lager tøffe båtnavn som er lette å feste selv! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
martha Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 1000 takk for MANGE kule navn, jeg skriver ned navnene så når tiden nermer seg for å sette ut båten får vi bestemme oss. Kom gjerne med flere navn, de vi pleier å reise sammen med heter MADAMMEN og SVIMA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå