Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om gode alternativer til programvare for support? Jeg tilbyr support for mine kunder. Kundene har typisk bærbare PCer og flytter seg mellom kontor og hjem.

Jeg er på jakt etter software jeg kan installere på kundens datamaskin, som gir meg mulighet til å koble meg opp for å se skjermbildet deres, samt overstyre mus og tastatur.

Jeg kjenner til standardprogrammene, men er på jakt etter program som fungerer selv bak brannmurer og NAT. Ergo; programvare som fungerer så lenge brukeren har nett tilgang. Det må da finnes noe slikt? Gode forslag mottas med takk! :-)

-Frank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi bruker NetOp On Demand på jobben, som er en spesialversjon av NetOp.

Brukeren laster ned en liten exe fil og skriver inn et nr du generer i viewer programmet (NetOp Guest), og så fjernstyrer du.

Det som er genialt med dette programmet, er at det ikke krever noen installering og fungerer bak alle brannmurer så lenge som de kan gå på web, siden trafikken startes fra klienten sin PC og går over HTTP. I tillegg får du også alle fordelene som en full NetOp klient (NetOp Guest) gir deg, som inventory, filoverføring, chat, screen recording osv. Koster noen tusen, men det er det verdt.

Så langt jeg vet, finnes det ingen tilsvarende gratis løsninger med den funksjonaliteten NetOp tilbyr.

Lenke til kommentar
Vi bruker NetOp On Demand på jobben, som er en spesialversjon av NetOp.

Brukeren laster ned en liten exe fil og skriver inn et nr du generer i viewer programmet (NetOp Guest), og så fjernstyrer du.

Det som er genialt med dette programmet, er at det ikke krever noen installering og fungerer bak alle brannmurer så lenge som de kan gå på web, siden trafikken startes fra klienten sin PC og går over HTTP. I tillegg får du også alle fordelene som en full NetOp klient (NetOp Guest) gir deg, som inventory, filoverføring, chat, screen recording osv. Koster noen tusen, men det er det verdt.

Så langt jeg vet, finnes det ingen tilsvarende gratis løsninger med den funksjonaliteten NetOp tilbyr.

8378906[/snapback]

LogMeIn støtter alt det du nevner der, bortsett fra at det må installeres ei lita fil på klienten(fort og enkelt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...