Gå til innhold

Spraylakkere Lian-Li Kabinett?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg har et svart Lian-Li kabinett som begynner å få noen riper! De vil jeg ha vekk! Hva er det beste jeg kan gjøre med tanke på å få vekk de? Spraye eller noe annet? Om jeg sprayer, hvordan skal jeg gjøre det, og må jeg ta hele kabinettet når jeg først setter i gang?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss ripene er plassert litt forskelige plasser på kabbies'n som de jo regel er. Ville jeg først ha slipt ned områdene, grunnet, så mattslipt hele kabbise'n for så å lakkert hele.. Dette vil jo bli det beste resultatet...

Viss ikke kan du jo eventuellt prøve å reparere små riper med en liten pensel, eller gjør som meg, å tygge i stykker enden på en fyrstikk å bruke den.. Prikk lakken forsiktig i selve ripeområdet, ikke utenfor.. Pirk jobb. Kommer det utenfor så vill det bli ujevnt med den andre lakken og vises.. Men viss du får det til, kan en god polering jevne ut forskjellen etter lakkering..

Men som sagt så anbefaler jeg å ta hele kabbise'n, da dette helt klart blir beste resultat!..

Endret av killabie
Lenke til kommentar

Hmm, jeg mener at det er vanskelig og finne akkurat den fargen som kabinette ditt har på spraybox, Vis du skal ha et fint ressultat, invister i og gå til en bil lakkerer for og få dette fint og proffesionelt.

Så kan dere diskutere prisen og evt du kan spøre om at de kan sponse deg med lakk vis du har logoen demmes eller navnet demmes ingravert i kabinette ditt. :)

GL

Lenke til kommentar

De sorte LianLi-kabinettene har vel fått fargen sin eloksert (anodisering) på, og ikke sprøytelakkert. Er en eller annen prosess hvor delene i kabinettet dyppes i noen bad mens det påføres strømspenning.

Ellers er jo det feteste å bare lakke over hele kabinettet med pulverlakkering. Bare å søke på det i gulesider.no eller noe slikt etter folk som gjør det.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Uansett hvordan du lakkerer det vil du aldri få den samme fargen som du hadde tidliggere. Men kan sikkert bli bra fordé.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...