Raggis Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Jeg har nettopp bygd meg en ny PC med følgende: ASUS A7N8X Deluxe AMD XP 2600+ GlacialTech Igloo2320 (CPU kjøler) Etter ett par timers kjøring av 3dMarks viser Asus Probe en CPU temperatur på 52 grader. Dette tenkte jeg ikke var så ille, men så boota jeg maskinen og gikk inn i BIOS. Der vises CPU temperaturen til 61 grader. Jeg booter så windows igjen, og nå er temperaturen 50 grader i Asus Probe. Sjekket dette nå noen ganger og for meg virker det som om det er 10 graders forskjell imellom Asus Probe og BIOS. Hva tror dere er riktig temp.? Har jeg noen grunn til å være beskymret hvis det er riktig med en load temp. på rett over 60 grader? Rom temp. er rett rund 20 grader Hoverkort er på 28-29 grader under load Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Begger er sikkert feil. Hovedkort "prober" er ikke kjent for å være så veldig presise, men jeg ville ha satsett på at B.I.O.S har rett! :wink: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Begger er sikkert feil.Hovedkort "prober" er ikke kjent for å være så veldig presise, men jeg ville ha satsett på at B.I.O.S har rett! :wink: enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå