timmy234 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei jeg lurer på en ting.Jeg har Next Gentel og har tenkt og bytte til Canal Digital Bredbånd.Nu har jeg kabel fram til Pcen.Jeg har tenkt og få trådløst med Canal Digital. Da lurer jeg på om jeg mister hastighet med trådløst Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det kommer ann på hvilken wlan protokoll du velger. De meste vanlige er 11 mbit og 54 mbit. Har du en av de så vil du få tregere hastighet enn med kabel. Den mer sjeldnere 108 mbit vil gi deg tilnærmet samme hastighet. MEN Den hastigheten kabelen har gitt deg til nå er ikke nødvendigvis det du har hatt ut på internett. Du kan sammenligne det med å ha sugerør mellom veggen og PCen din men mengden vann du har hatt i sugerørert har vært mye mindre enn hva som er plass til i sugerøret. Så på den måten når du går over til Wlan så får du mindre båndbredde (mindre sugerør), men kanskje ikke mindre enn den hastigheten du har ut på nette. Da vil du ikke merke noe forskjell. Så det kommer ann på disse faktorene. AKIRA Lenke til kommentar
mar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei jeg lurer på en ting.Jeg har Next Gentel og har tenkt og bytte til Canal Digital Bredbånd.Nu har jeg kabel fram til Pcen.Jeg har tenkt og få trådløst med Canal Digital. Da lurer jeg på om jeg mister hastighet med trådløst 8331773[/snapback] Ja, enkelt og greit Kommer jo ann på hvilke hastigheter du skal ha(og lokale forhold), men trådløst kan ikke måle seg med en god gammeldags ledning når det gjelder hastighet og stabilitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå