clink Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Finnes det en nettbank hvor det å lagre kontoutskriftene er så enkelt som moderne datatidsalder skulle tilsi? Bruker Skandiabanken og makan til tungvint skrot skal man lete lengre etter hva akkurat den funksjonen gjelder. Her må man altså inn på hver enkelt konto (har 7-8 stykker) og lagre hver måned separat. Om jeg satt meg ned en hel kveld en gang i året ville det tvilsomt være nok. Og man skal være systematisk for å lagre riktig. Høres ut som noe fra det ville vesten at man skal lagre hundre filer manuelt i et moderne system. Hvor stor jobb ville det være å kode en sånn funksjon fra nettbankens side. Noen timer selvfølgelig, men likevel en peanøtt i verdensrommet. De har mange kunder. Mistenker at de ikke vil at kunden har god oversikt... Er det bedre i noen annen nettbank? Byttegrunn for min del. På forhånd takk for opplysningen. Lenke til kommentar
HeltNils Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 (endret) Med Bank2 kan du få ut en vilkårlig periode fra en bestemt konto. For Skandiabanken har jeg laget et HTML-fil med script som du kan bruke. I det første feltet skriver du kontonr (nummerert fra 0 og oppover, ikke det vanlige), og i det andre perioden du vil begynne med (der 0 betyr forrige måned, 1 betyr den før det, osv). Hver gang du klikker submit øker periode med 1, slik at du får en en måned eldre fil hver gang. Du må logge deg inn først for at det skal virke. Filnavnene skal være beskrivende nok til at ikke du mister oversikten (kontonr_år_måned.csv). sb.html Endret 8. april 2007 av HeltNils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå