newcom Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har lastet ned en karaoke cd som har formatet .DAT Har prøvd å brenne den både til dvd-r og cd-r, men ingen av dem funker på dvd spilleren. Hvordan får jeg brent .DAT filen riktig for at jeg får brukt karaoke cd'n på dvd? Lenke til kommentar
rozon Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har lastet ned en karaoke cd som har formatet .DAT Har prøvd å brenne den både til dvd-r og cd-r, men ingen av dem funker på dvd spilleren. Hvordan får jeg brent .DAT filen riktig for at jeg får brukt karaoke cd'n på dvd? 8331686[/snapback] Og hvilken sammenheng har dette med Hardware > Elektronikk? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har lastet ned en karaoke cd......Hvordan får jeg brent .DAT filen riktig for at jeg får brukt karaoke cd'n på dvd?Kan ikke i min villeste fantasi tro at dette er en lovlig nedlastet utgave. Med bakgrunn i retningslinje #8 for forumet som sier:Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet.....Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet og at tråden er feilpostet så stenges denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg