Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

maskinen henger seg og klarer ikke å opptater!XP P

Anbefalte innlegg

hei har et problem med min gamin pc å det er at etter jeg restarta windows første gang å instalerte windows opptatering service pack 2 så hengte pcen seg, jeg skrudde av og på og det kom blå skjerm, så da måtte jeg restarte windows for andre gang, å når jeg instalerer programmer nå så henger pcen seg å den er ekstremt treig når jeg skrur den av og på :/ tokk 2min å skru på før restarten, nå tar det 5min ca:( jeg instalerer windows xp servise pack for 3gang nå og den henger seg igjen når den har kommet halveis, hva er det som er feil? kan ikke flytte på musa engang nå for det er helt hengt:( hjelper det å restarte HK'et eller ta bateriet ut og inn? eller er det noen deler som er ødlagt på min maskin?

TRENGER raskt hjelp for det er gaming pcen min å den har jeg bruk for nå:/

Jeg er ikke så flink til å beskrive men viss det er noe du lurer på så er det bare å spørre så skal jeg forklare best mulig.

jeg bruker altså windows xp proffesional.. det er ikke pirat kopi, det er orginalen!

Har en amd 939 1,8ghz 3000+

2Gb RAM

navida 512 skjermkort

og 939 hovedkort msi 8

Skjermkortet holder seg på 40grader, cpu på 33grader og hovedkortet 29grader og hardisken 31grader

Endret av gokart8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm...feilen oppstår altså når du oppdaterer fra service pack 1 til service pack 2?

Hvis du har tilgang til en annen pc med cd brenner så kan du slip-steame windows xp service pack 1 til service pack 2. Dette ved hjelp av et program som heter n-lite. Har aldri prøvd dette programmet selv, men det skal vist være ganske kurant å bruke. Mener HW.no har en guide til det i arkivet sitt.

Hvis du klarer å installere service pack 2 via denne metoden, så slipper du problemene med å oppdatere mens windows kjører.

Om problemet er Hardware relatert så tror jeg ikke jeg kan hjelpe deg, da får du nesten feilsøke på egenhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...