Mister t Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har en router, og lurer på om jeg kan koble på et trådløst accesspunkt til en av portene? Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har en router, og lurer på om jeg kan koble på et trådløst accesspunkt til en av portene? 8331520[/snapback] Ja. Trenger du mer hjelp tror jeg du må oppgi type router og aksesspunkt.... Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Jeg har en router, og lurer på om jeg kan koble på et trådløst accesspunkt til en av portene? 8331520[/snapback] Ja. Trenger du mer hjelp tror jeg du må oppgi type router og aksesspunkt.... 8331530[/snapback] Jeg har ikke noe accesspunkt enda, men bare router. Jeg tenkte jeg skulle kjøpe trådløs router, men jeg trenger vel ikke det hvis det går å koble et accesspunkt? Jeg har for tiden en D-Link 604. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Prisforskjellen på ett acsesspunkt og en ruter vel minimalt. Kjøp en ruter med en gang så har du større valgmuligheter mtp detaljstyring av nettverket og ip-adresser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå