Gå til innhold

Blandet surroung system

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei viss du har muligehten vil jeg anbefale proson blackbird 12" som selges på komplett.no det er den samme subben som Proson Stratego sub`n bare MYE billigere..

Lykke Til Uansett :)

Og som UnZane sier: Kjøp den subben som funker best for deg :yes: :!: Drit i merke.

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar
hei viss du har muligehten vil jeg anbefale proson blackbird 12" som selges på komplett.no det er den samme subben som Proson Stratego sub`n bare MYE billigere..

Lykke Til Uansett :)

Og som UnZane sier: Kjøp den subben som funker best for deg  :yes: :!:  Drit i merke.

8333435[/snapback]

Vil helst ha en liten sub, 12" tar mye plass som jeg har lite av, men usikker om 8" er nok for mitt system

Lenke til kommentar

problemet er det at noen som har dårlig erfaring med den og det er jo litt kjipt. Men hvis jeg ikke trenger mer bass enn til å kjøre film på ca normalt tale-lydnivå er det da gynstig kjøp med 8" allikevel?

Den suben er rumpe, hold deg unna! For de som lurer, ja den har vært innom her, før den ble solgt videre. (Forørvig kjøpt ifra netthandelen for 440kr innkludert frakt)

Dårlig effekt, dunkelyder og den lagde blåselyder. Alt i alt et utrolig dårlig kjøp!

7723492[/snapback]

Endret av duqe77
Lenke til kommentar

Altså, det vil alltid være folk som klager uansett hvor godt et produkt er. Kan ha med at de ikke har innstilt riktig, at suben er plassert dårlig eller noe lignende.

8" gjør fint jobben som sub, 12 kan fort bli litt for mye av det gode om rommet ditt ikke er stort nok for den. Men som sagt, om du har tålmodigheten kan du jo spare opp til en litt dyrere 8" som Dali eller B&W.

Lenke til kommentar
Altså, det vil alltid være folk som klager uansett hvor godt et produkt er. Kan ha med at de ikke har innstilt riktig, at suben er plassert dårlig eller noe lignende.

8" gjør fint jobben som sub, 12 kan fort bli litt for mye av det gode om rommet ditt ikke er stort nok for den. Men som sagt, om du har tålmodigheten kan du jo spare opp til en litt dyrere 8" som Dali eller B&W.

8340036[/snapback]

Men vil jeg høre store forskjeller mellom proson og dali, b&w suber?

Lenke til kommentar
Men til vanlig bruk så skal det gå helt greit med prosonen  ;)

8340176[/snapback]

Det er det jeg håpte på, kan heller ikke spille så høyt hjemme uansett, skal bare ha litt dybde i musikken, synes at lyd alltid er bedre med litt ekstra bass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...