JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Hei, jeg har prøvd å bruke søkefunksjonen både her og på smartmobilforumet, men det er vanskelig å finne det jeg er ute etter. Link gjerne her om dere vet om en tråd hvor dette blir forklart. Jeg ønsker å koble til EDGE/GPRS på min laptop med Windows 2000 via en Qtek 9100 med Windows Mobile 5 over USB. Orginal CD kan anses som tapt da den kan være hvor som helst, og jeg har liten lyst til å lete etter den. Finnes det flere måter dette kan gjøres? Ringer jeg opp fra laptopen, eller finnes det noe ala "Internet connection sharing" i WM5? Er det noen her som har gjort dette med Teletopia? Lenke til kommentar
backup Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 http://www.smartmobil.no/Article483.phtml Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Men hvor ender likhetene mellom USB og blåtann? Jeg har fått en URL på PM som jeg skal teste senere, så forhåpentligvis har jeg all informasjon jeg trenger for nå. Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Hvordan gikk det? Fått det til? :-) Du får antageligvis lavere hastighet med Bluetooth, ofte en del trøbbel med Bluetooth - jeg anbefaler alltid i utg.pkt å bruke USB - men de siste ROM (og WM6) kan gjøre BT-kobling enklere. Å ha BT påskrudd tapper batteriet raskere også. Men hvor ender likhetene mellom USB og blåtann? Jeg har fått en URL på PM som jeg skal teste senere, så forhåpentligvis har jeg all informasjon jeg trenger for nå. 8332233[/snapback] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 BT er ikke aktuelt, det jeg mente var at linken backup gav beskriver fremgang for BT, og jeg lurte på hvor lik den er for USB. Når det gjelder hvordan det gikk ble prosjektet lagt inn på "når jeg gidder"-listen, så det blir nok ikke resultater på et par dager. Lenke til kommentar
backup Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Så du foretrekker usb-kabel? I så fall ta en titt her: http://www.pdagold.com/articles/detail.asp?a=269 Merk at du for laptop'en må laste ned en usb-modem-driver og en dial-up utility. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå