Gå til innhold

hvem spiller neocron?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen andre som spiller neocron? Har prøvd det i et par dager nå og jeg syns det virker meget bra. Jeg skjønner jo at jeg bare har rukket å skrape litt i overflaten på spillet, men dog. førsteinntrykket er bra. Hadde vært kult om vi nordmenn kunne "treffes" i Neocron og slått av en prat.

You never die alone..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte i beta og forhåndsbestilte. Men etter 4 utsettelser hos Gamesmix.com fikk jeg nok og avbestilte. Endelig fikk dem det inn, men jeg hadde mistet lysten..

Har prøvd en del andre spill i mellomtiden, og blåste $20 på Project Entropia uten å føle at det gjorde noen verdens forskjell i spillet (du må bruke ekte penger..), så det vil ikke få mer penger fra meg.

Bestilte Neocron igjen da fra Gamesmix.com 3 dager siden. Får det vel før helgen. Du vil finne meg som Bender Jameson eller Sundiver (Jameson) i spillet, avhengig av hva slags server jeg joiner. Vil bli constructor, må finne ut igjen hvordan jeg bygger en som også kan forsvare seg rimelig bra :smile:

Neocron er virkelig bra, man må bare legge litt bånd på seg når det gjelder spilletiden.

Om du ikke har sett bildet jeg postet på Neocron forumet angående folks meninger om CDV:

** Moderators kommentar: Ikke legg bilder direkte ut på forumet **

Edit: Sorry mods, glemte meg :smile:

Bildet jeg snakket om kan dere se her. Gjort på et øyeblikk i PS.

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-18 01:22 ]

Lenke til kommentar

CDV har fått utrolig mye kjeft etter lanseringen av Neocron. Leveranser har blitt utsatt mange ganger over hele verden. I kombinasjon med opptrykkingsproblemer, har de hatt det hett, noe som gjenspeiler seg i det offentlige CDV forumet.

Det virker generelt som CDV påtok seg en altfor stor oppgave med å markedsføre spillet Neocron.

Epic runs skulle startet for fler uker siden. Dette er missions lagt opp for at nybegynnere skal få en bra og spennende innføring i historien om Neocron. Men det er også forsinket.

Da leveranseproblemene ble kjent, ble det også kjent at CDV utsatte lanseringen av et annet spill. Det virker rett og slett som de ikke takler en så stor oppgave.

Om du joiner Neocron nå, får du 6 uker gratis online tid. Det er bedre enn de fleste konkurrentene, men tilbudet varer ikke evig.

Det kommer en download versjon av Neocron etterhvert, men eh.. den ser også ut til å være forsinket.

Gleder meg uansett til å komme i gang på fredløse Pluto med 0 safe zones! :grin: Det vil bli spennende å se hvordan miljøet der utvikler seg når PK´ere ikke lengre bare kan flykte til en safe zone for å heale

PS* Ikke glem at Reakktor er de som har laget spillet, CDV bare markedsfører det. Reakktor er IMO en gruppe genier som har laget noe slikt som dette, et ekte cyberpunk MMORPG med et lite snev av FPS (ikke veldig skill basert, men i det minste ikke trekk basert heller).

Om du ikke har vært i Tech Haven eller Twilight Guardian ennå, har du flotte steder å se :smile: Særlig TG fikk meg til å droppe haka første gang en kompis tok meg med dit da vi skulle jakte noen Hoppers og Maulers. En by i fjellet.. Ganske tøft!

Drar du helt Nord på kartet, vil du bl.a. finne en oase og noen enorme monstre du ikke burde prøve deg på uten videre. Det er også en race track et sted på kartet, lengre Øst, og det området er farlig (mange * - *** mobs der), men det snakkes om å faktisk lage løp der snart :smile:

Be warned, Pentagon now has a serious issue on their hands:

Escape of the Psycho Kitten!

wave_small.gif

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-12-18 01:46 ]

Lenke til kommentar

Omtale her på Gamer.no snart. Jeg var på pressevisning i spillet i går. En GM ledet meg rundt i hele spillet, buffet meg opp til max og viste meg alt det interessante. Jeg liker FPS-feelingen. Plutselig er slåssing i MMORPG-er ikke så kjedelig lenger.

En ting er sikkert - crafting-system et er massivt, og jeg kan såvidt forstå hvordan nye spillere kan fatte det med det første.

Spennende spill.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Anarchy-online i litt over ett år nå og syns det er bra, men jeg må innrømme at Neocron ga mersmak. Ble med i en svensk klan hvor det og er med en del nordmenn. Har sansen for at spillet er litt likt et vanlig FPS spill i forhold til hva vi er vant med fra MMÒRPG.

Jeg anbefaller det ihvertfall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...